Marinamelody

Alla inlägg under juni 2014

Av Marina - 30 juni 2014 14:10

Sitter på jobbet nu sjukt trött vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, trött på griniga kärringar och allmänt less.


På ett sätt er de skönt att jobba i köket för man kan sköta sig själv och inte tänka på alla andra men på ett annat sätt er de jätte jobbigt eftersom man inte är van vid att göra de.


Denna veckan kvar sen nästa så jobbar jag bara en dag och gör naglar några av dom andra dagarna för att få in lite pengar på det.


I övrigt händer inte så mycket, var på poolparty i helgen men vart ingen som bada då vädret var så tråkigt så vart bara party helt enkelt men de var mycke trevligt ändå får jag säga. I övrigt var helgen lugn, kollade lite film och bara softade med min fina.


Sommaren ser tyvärr lite tråkig ut, de blir jobb och pride i alla fall så de är ju kul och så kommer Jillsan upp från skåne så ska bli kul att träffa henne med. Tjejen åker om två veckor för att spela champions leauge så de suger ju hon är borta och kommer inte tillbaka förns mitten på augusti vilket suger. Men får göra de bästa av situationen de är ju klart hon ska åka liksom.


Hoppas ni andra får en bra sommar hoppas på att kunna skriva mer nu i sommarn när jag är själv och uttråkad ;D

Av Marina - 8 juni 2014 00:01

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Italien, har vart sjukt skönt att slippa vardagen och komma iväg. Sett massa nytt och häftigt:-)

Två stjärnfall, eldflugor och super häftig natur:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards