Marinamelody

Alla inlägg under april 2014

Av Marina - 6 april 2014 13:50

Fan vad jag hatar folk som inte kan hålla sina händer i styr, jobba, tjäna pengar och köpt de du vill ha för fan.


Igår natt på tunnelbanan när vi var påväg hem så var det en jävel som snodde min mobil. Hade jag märkt de då hade jag nitat den jäveln men tyvärr gjorde jag ju inte de förns vi gått av men han försökte ta tjejens plånbok med men hon kände de och fråga vad fan han höll på med så vi antar att de är han som tagit min telefon.


Allt på samma gång telefon, konto kort och ID kort.


Skiter egentligen i de för de är bara köpa nytt även om de inte är så kul. Men alla foton som jag inte hunnit föra över till datan. Semester i England, tjejens karaoke uppträdande ca 700 bilder som jag inte får tillbaka.


Känns så jävla surt att så mycke som är våra första saker som försvinner. Första bilden hon skicka till mig, första julen, första nyår, första alla hjärtans dag allt bara borta. Känner mig så jävla nere för de är sånt som inte går att få tillbaka.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards