Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2022

Av Marina - 29 augusti 2022 20:43

Har kommit på ny praktik plats och jag är sååååå nöjd, de var ju denna förskolan jag hade i tankarna redan från början men problemet var att dom inte hade öppnat än då men nu har dom och jag fick äran att komma dit och göra min praktik.


Personalen är så trevliga, de är ju bara tre anställda plus rektorn så gruppen är ju väldigt liten än vilket är skönt och att jag då får möjligheten att komma in i gruppen direkt och inte vara nån ny när de andra redan blivit tajta. 

Vi har just nu bara 11 barn vilket också är kul för då är de lugnt och man får komma in i det sagta men förhoppningsvis kommer antalet barn att öka och då kommer även antalet personal att öka.


Känns så kul att vara med från uppstart och att se hur förskolan byggs upp, alla är glada och positiva och inget negativt vilket är jätte skönt. 


Redan första dagen hade jag lärt mig namnen på både barnen och pedagogerna så de var jätte kul. Vi har lite nya barn som kommer denna veckan men dom som har vart med sen de öppnade har redan börjat tytt sig till mig och de är otroligt kul :D


Hoppas verkligen att jag kommer kunna få möjligheten till en anställning här efter min praktik för jag trivs otroligt bra med både barn, pedagoger och lokalerna. De låter ju lovande då både rektorn och de andra pedagogerna är nöjda med mig och tycker de känns som att jag är en av de anställda och inte en praktikant :D


Ser verkligen fram emot att se vad framtiden har att erbjuda kring detta :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards