Marinamelody

Alla inlägg under november 2021

Av Marina - 1 november 2021 10:54

De senaste veckorna har varit lite tuffa av många anledningar men idag släppte en ganska stor och tung sten så de känns otroligt skönt för den har verkligen tyngt mig mycket.


Känns så bra även om jag inte riktigt förstår så är de skönt att de verklar löst sig och hoppas på att de håller i sig och inte blir ändringar igen.


Har jobbat en hel del på skola och de har varit kul nu när man jobbade med lite mindre barn, de enda jobbiga är att restiden är typ 1,5 h pga bussförbindelserna så de är ju mindre roligt men man får vara glad att man får lite jobb.


Snart närmar sig både jul och nyår tiden har gått så fort tycker jag, men först så är de dotterns födelsedag och jag har inte mycke ideer om vad man kan hitta på till henne. Vet att hon vill ha lilla sjöljungfru tårta så ska försöka lösa de till henne i alla fall men annars är jag lite ångest. Hon vill ju ha så mycke olika saker och de är väl inte så att de är de billigaste grejerna heller. Så lite jobbigt att hon fyller precis innan jul med haha de var dåligt planerat kan man säga hade varit bättre om de var lite mer utspritt.


Hoppas ni alla hade en härlig halloween själv så var jag och Nellie i badhuset hela dagen och de va jätte mysigt. Hon kom knappt ihåg att hon varit där då de va innan corona och då var hon ju ändå ganska liten men hon tyckte de va roligt och jag tyckte de va både roligt och mysigt hon har ju nästan lärt sig simma med puffarna så de är ju jätte roligt.


För övrigt så har vi tränat ränkna och skriva namn och hon var faktiskt riktigt duktig på att skriva sitt namn för att vara första gången så mamma är stolt :D


Nu ska jag ta mig till en arbetsintervju så får får vi se vad de kan leda till!

Kram på er :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards