Marinamelody

Alla inlägg under maj 2019

Av Marina - 20 maj 2019 19:09

Varför ska de va så svårt att få hjälp?
Varför ska de va så lång tid till läkare?

Fattar inte hur de tänker riktigt. Jobbet skickade mig till företagshälsovården för att få gå på samtal vilket jag tyckte va jätte bra, när jag väl kom dit och pratade så tyckte hon att de va jätte konstigt att min läkare inte sjukskriver mig och ville skicka mig till deras läkare men för att göra de måste jobbet skicka en remiss. När hon kontaktade min chef så får hon till svar att min chef inte tänker skicka nån remiss på de utan att jag får ta kontakt med en vårdcentral. Hur kan hon gå emot rekommendationer från en terapeut som hon själv skickat mig till? Facket kunde inte heller göra nått och en läkare på vårdcentralen får jag inte komma till förns om en månad. Ska de verkligen vara så här svårt att få hjälp.

Nu har dottern varit magsjuk i nästan en vecka och när hon börjar bli bättre börjar jag bli dålig men på sätt och vis är de ju skönt för då är jag ju hemma. Förstår verkligen inte varför man ska göra de så svårt för människor som inte mår bra, de e ju inte så att vi mår bättre då liksom.

Slut som människa!

Av Marina - 4 maj 2019 13:43

Är så totalt utmattad, ont i hela kroppen och konstant trött. Har försökt prata med jobbet där man inte mycke hjälp får utan deras råd va att jag skulle säga upp mig, de funkar ju inte riktigt när man har räkningar, barn och hund trodde ju de skulle va lite mer hjälp än så men tydligen inte.

Utbildningen verkar de inte bli nått av heller då jag aldrig får nå svar om vart jag ska vända mig. hade så gärna velat ta den utbildningen för då hade jag kunnat sluta jobbet eller iaf ta tjänstledigt och sluppit allt detta i ett år och bara kunna göra nåt jag tycker är kul men de ser tyvärr mörkt ut.

Hade varit så kul att få arbeta med detta.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards