Marinamelody

Alla inlägg under november 2014

Av Marina - 18 november 2014 12:44

de har vart mycke resande senaste tiden och mycke fotboll men så är de när man skaffar sig en fotbolls tjej.

Resan för tjejerna tog tyvärr slut men ett av de 16 bästa lagen i Europa är starkt jobbat tycker jag:-) är i alla fall sjukt stolt, även om de hade varit kul om dom gått vidare så är de samtidigt ganska skönt att få komma hem tillsammans med henne:-)

Har nog slagit ett rekord tror jag på fyra länder på en dag haha Från Sverige till Danmark för att se hennes match där för att sen åka vidare med dom till Riga med flyg för att sedan ta bussen till Litauen:-)

Innan vi tog oss hem till Sverige åkte vi BB sväng till England och grattade hennes mamma på 60års dagen hon hade ingen aning om att vi skulle komma så hon vart jätte chockad och glad:-)

Förutom allt jävla strul med resan till England så var de varit kul att åka runt och se olika saker:-)

Kan ge en varning om att inte åka med wizzair de va bara strul!!

Av Marina - 2 november 2014 16:15

Idag säger jag ett stort grattis till Malin som fyller 30 idag:-)

Igår var vi och firade henne med en krogrunda i stan och avslutade på en latino klubb med massa dans och skratt:-) riktigt kul:-)

Hoppas du även idag får en toppen dag gumma!!

Massa kramar!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards