Marinamelody

Alla inlägg under mars 2011

Av Marina - 31 mars 2011 22:52

Nä nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen.


I helgen blir jag hemma helt själv för mamma och Ludde åker ner till stugan och mormor och morfar ska åka upp till Sala så blir helt själv.

Ska ju jobba lördag och söndag så de händer väl inte så mycket i alla fall men kanske att man kan få något middags sällskap nån dag men de visar sig.


Nu får ni sova så gott allihop och hoppas att ni haft en bra dag :D


Av Marina - 31 mars 2011 22:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 31 mars 2011 22:25

Kryssningen var helt underbar och jag hade riktigt riktigt trevligt. Kommer försöka få tag på bilderna från Micke imorron så lägger jag upp dom men här kommer några jag hade tyvärr inte jätte bra kvalitet på dom.


     

Av Marina - 30 mars 2011 11:04

Är riktigt kul att jag fått så mycke uppskattning på låten, trotts att jag inte fått så många kommentarer här i bloggen så har jag fått kommentarer på andra ställen och de är jag jätte glad för.


Kul att ni tyckte om den och jag hoppas att resten av er också gillar den och kommentera gärna :)

Av Marina - 30 mars 2011 10:49

Blev ingen simning idag, moster Jenny fick förhinder så de blir inget av med de men de gör ju inte så mycket för är ganska mycket att göra innan kryssningen ändå så de gör inget.


Så nu ska jag äta lite sen blir de att gå till jobbet och sen käka nått och sen åka på kryssning, Jippi ser fram emot de :D

Av Marina - 30 mars 2011 08:58

Idag är de full rulle på mig.


Nu håller jag på och packar både väskan till kryssningen och väskan till badet, sen ska jag till jobbet för någon utbildning men var bara en timme sa dom så hoppas på de. När jag är klar där går jag direkt till badhuset och badar med Jenny och Elin, sen bara hem byta väska och gå ner till bussen och åka in till Stockholm för att åka på kryssning.


Är faktiskt riktigt taggad vi är inte så många som åker utan är bara jag Marika och Micke men tror vi kan ha riktigt kul ändå :) Ser fram emot de.


Men nu ska jag packa klart :D

Av Marina - 30 mars 2011 08:48

Tycker ni är lite dåliga för inte en enda har kommenterat låten och ser ju att många har varit inne och lyssnat, dags att bättra er!!!


Vill ju veta vad ni tycker så oavsett vad ni tycker skriv en kommentar när ni lyssnat på låten, SNÄLLA!!!!

Av Marina - 30 mars 2011 00:40

Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorron då jag ska försöka hinna packa desista på morgonen sen åka till jobbet och sen försöka hinna med badhuset och sen åka in till stan och åka kryssning blir mycke imorron så får se om jag hinner skriva nått men annars vet ni varför.


Lyssna gärna på låten i inlägget Be strong, de är min egna låt så kommentera snälla så jag får veta vad ni tycker om den.


God natt på er i alla fall!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards