Marinamelody

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Marina - 29 mars 2011 23:36

Jag har nog världens bästa kusin, han kan allt han!!

Han gjorde så att jag kunde lägga upp min låt här redan ikväll, han är guld värd så många tack till min bästaste kusin!!!


Kramar i tusen till dig Andreas du är bäst!!

Av Marina - 29 mars 2011 23:11

Min låt heter Be strong, inspertationen fick jag av en låt med samma mening redan när jag var liten och gick i sexan. Jag vart mobbad nästan hela grundskolan och i sexan fick vi en cd-skiva med en låt som hade nästan samma mening som min. Jag kände då att jag ville göra något liknande så fort jag fick chansen för att den låten hjälpte mig under många jobbiga stunder och jag vill kunna hjälpa någon annan.


Framför allt så såg jag att mina syskon gick och går igenom samma saker just nu och de fick mig att ännu mer vilja göra denna låt.


Tack vara Claudio som gav mig beatet, Tico som hjälpte mig lite med texten samt skötte spakarna under inspelningen så har jag nu fått min dröm att gå i uppfyllelse.


SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kommentera och säg vad ni tycker.


Marina Melody- Be strong





Puss

Av Marina - 29 mars 2011 22:45

Låten kommer tyvärr inte upp ikväll för att tydligen går det inte att lägga upp bara ljudfil så jag måste göra om den till video och lägga upp den via youtube så den kommer så småning om men tyvärr inte ikväll.


Förlåt för de!!

Av Marina - 29 mars 2011 17:06

Imorron blir det kryssning med Micke och Marika, de vart bara vi tre men jag tycker ju att de är trevligare så :P Tror att vi kommer få en trevlig resa faktiskt.


Ser fram emot att få se henne igen har ju inte sett henne på otroligt länge nu!


För övrigt blir de utbildnings möte på jobbet imorron förmiddag och om jag hinner blir de bad med moster och Elin med innan jag åker in på kryssningen :D

Av Marina - 29 mars 2011 16:20

Nu är vi äntligen klara med all inspelning av låten och de är bara mixningen kvar, Tico skulle försöka fixa klart den ikväll och sen maila den till mig. Är super nöjd de va ett parti som jag inte va helt nöjd med men när jag lyssnade igen så kände jag att de är nog bara jag som tänker på de.


Längtar så tills den är klar och den kommer självklart hamna här på bloggen så ni får höra!


Puss så länge

Av Marina - 29 mars 2011 09:25

Nu ska jag snart åka in till studion för att spela in min låt färdigt så att de bara är mixning som är kvar sen så kan Tico fixa de själv förhoppningsvis gör han de redan ikväll men de får vi väl se. Vill ju jätte gärna  färdigt den så jag kan sprida den lite :)


Har även pratat med Tico om att göra en akustisk version av den och han tyckte de lät som en kul idé men vi ska ju först och främst få färdigt den här så jag har nått haha.


Vet inte hur länge vi blir där men han skulle väl vara där hela kvällen och mixa, jag blir nog inte kvar allt för länge tror jag för ska ju upp och gå på instruktionsmöte imorron samt packa så jag bara kan åka in till stan för de blir ju kryssning imorron med :D


Men nu måste jag dra så jag hinner.

Av Marina - 29 mars 2011 00:09

Varför blir min blid så pixlig när jag ska förstora den?? De är ju inge snyggt när den är för kort men inte heller när den är jätte pixlig :S


Snälla hjälp!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards