Marinamelody

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Marina - 24 mars 2011 23:07

Självklart ska de då strula när jag ska skriva ut mitt bordingpass min data går de inte att instalera skrivaren på för att jag inte kan ha skivor i min och den datan dom har kvar går de inte att öppna adoub med och de är ju de som dom har de i såklart. Hade man kunnat skriva ut de tidigare hade vi ju gjort de igår innan hon skicka sin data till hennes bror för lite lagning. Jävla skit helt enkelt så nu måste jag ringa till dom på östersunds flygplats imorron och kolla hur man gör för jag har ju checkat in bara de att jag inte har lyckats skriva ut bordingpasset så får se vad som händer med de.


Irriterande dock att allt ska strula :@


Men ja imorron blir de i alla fall att åka hem så de ska bli skönt att komma ner till värmen och slippa all snö men samtidigt tråkigt att åka hem. Men nån gång måste man ju göra de med :P


Sov gott på er allesammans i alla fall!

Av Marina - 24 mars 2011 20:56

Norskarna kan göra chips dom med :D Men dom kallar de för Potetgull, men måste dock säga att de var riktigt goda chips så ett plus till norrmännen :D

Av Marina - 24 mars 2011 19:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 24 mars 2011 18:49

Nu har man gett hundarna mat och varit ute på promenad med dom så nu är man tillbaka in i värmen och dom har bättat ner sig i soffan, Lora bredvid mig och Blackie på andra sidan soffan.


Får se om Sofi och Anders fick tag på biljetter annars kommer dom väl hem när som helst igen. Men oavsett om dom kommer nu eller senare så blir de nog att jag sätter på en film snart :D Får se va de blir för film men nått bra har jag väl :)


Tjing så länge!

Av Marina - 24 mars 2011 18:02

Nu står Anders och lagar pannkakor till mig och Sofi och sig själv såklart. Ska bli jätte gott de tycker jag, de var ett tag sen och Sofi säger att han gör jätte goda pannkakor så de är toppen de :D


Men nu blir de mat i alla fall :)



Av Marina - 24 mars 2011 15:31

Varför börjar det snöa och blåsa så fort vi går ut för?


De var sol och klarblå hinmel när vi vakna och sen när vi skulle åka till stallet och gå med hästen då börjar de blåsa, snöa och solen går i moln... varför?


Tycker de kan få vara sol hela tiden varför ska de hålla på och blåsa och va kallt för????

Av Marina - 24 mars 2011 13:15

Vill skänka ett stort Tack till Micke som låter mig få prata av mig lite, känns skönt att prata med någon som känner Marika och vet hur hon är och mår just nu. Speciellt eftersom jag inte vill störa henne då jag är rädd att hon ska bara lessna på mig så känns de bra att få reda på hur hon mår och så av andra.


Tack så otroligt mycket för att du finns Micke de värmer så otroligt i mitt hjärta att du låter mig få prata av mig och att du lyssnar.


Pussar till dig!

Av Marina - 24 mars 2011 11:56

100 Frågor

1. Fullständigt namn? - Marina Winnersjö
2. Ålder? - 23
3. Vart bor du? - Rimbo
4. Färg på ditt hus? - Grå/vitt
5. Hus eller lägenhet? - Hus men snart lägenhet
6. Vem bor du med? - Just nu mamma men snart själv
7. När gick du upp i morse? - 11:11
8. När ska du sova? - När jag blir trött
9. Vad har du ätit idag? - Inget än
10. Dagens klädsel? - Mjukisar, linne och tjocktröja
11. Dagens smink? - Ingen
12. Vem somnade du med? - Mig själv
13. Vaknade upp med? - Sofis hund Lora



Socialt:
14. Har du många vänner? - De är inte mängden som räknas utan om dom ställer upp.
15. Har du ovänner? - Vem har de inte?
16. Vem chattade du med senast? -  Daniel, kompis.
17. Har du pojk-/flickvän? - Nej
18. Vem pratade du med sist? - Sofi
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Daniel

Favorit:
20. Film? - Last song
21. Låt? -  Don´t forget
22. Mat? - Oxfilé med potatiskaka
23. Dryck? - Coca Cola
24. Färg? - Lila
25. Stad? - Sthlm 
26. Land? - Grekland
27. Ämne i skolan? - De var musik
28. Människa - Alla som finns där när jag behöver dom.



Senaste:
29. Gången du shoppade? - Ja köpte godis igår.
30. Gången du bakade? - Tre/fyra veckor sen
31. Gången du snusat? - Aldrig
32. Gången du rökte? - Oj December kanske
33. Gången du drack? - Fredags
34. Personen du kramade? - Min mamma
35. Gången du pussade någon? - Ett par veckor sen
36. Personen du dampade på? - Mitt ex
37. Personen du bråkade med? - Mitt ex
38. Personen du blev ovän med? - Mitt ex
39. Gången du fick skrattattack? - Vet inte
40. Personen du snackade i tele med? - Min mamma
41. Gången du grät ? - Några dagar sen
42. Gången du var kåt?  - Min hemlighet
43. Personen du sa snygg till - Daniel
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - Båda
46. Ute eller hemma? - Beror på humör
47. Tvspel eller datorspel? - Tv
48. Singel eller upptagen? - Upptagen
49. Hångla eller ha sex? - Hångel
50. Lunarstorm, msn eller playahead? -Msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppragga
52. Blont eller svart hår? - Blond
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå
54. Choklad eller lakrits? - Båda
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola 
56. Pizza eller kebab? - Båda
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - Svenne
59. Älska eller bli älskad? - Båda
60. Leva eller dö? - Leva 
61. Vänner eller familj? - Absolut båda ! ♥


Antal:
62. Personer du älskar? - Min familj och mina vänner
63. Personer du hatar? - Falska
64. Glassar du ätit på en dag? -  va?
65. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen
66. Gånger du varit hög? - Ingen
67. Personer du saknar just nu? - Marika
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Aldeless för många
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Falska människor
70. Vill du kyssa nu? - Mitt ex
71. Ska du träffa imorgon? - Mamma, Ludde i alla fall
72. Sjöng du senast för? - Daniel, Ludde och Kubben
73. Skickade du senast gb till i pea - Har ingen pea
74. Spelade du tvspel med senast? - Marika
75. Vill du ta med på resa nu? - Marika
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De finns några stycken
78. Är söt? - Många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Marika

Vad:
80. Gör dig glad? - När jag får nått gulligt sms
81. Gör dig ledsen? - När någon sårar mig med flit
82. Vill du helst göra nu? - Kramas med någon
83. Önskar du att du slapp göra? - Sitta ensam
84. Vill du ha nu? - Den jag älskar vid min sida
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Något till lägenheten
86. Längtar du till? - Den dagen jag får vara lycklig
87. Tycker du om dina betyg? - Får inga
88. Ångrar du i ditt liv? - Mycket 
89. Är det bästa som hänt dig? - Marika 
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Det är äckligt
91. Bråk? - Deprimerande
92. Killar? - Kan va mysigt
93. Tjejer? - Kan va mysigt 
94. Skola? - Bättre än jobb
95. Framtid? - Något bara man själv kan påverka

Övrigt:
96. Är du kär? - Ja
97. Hur lång är du? - 1.66
98. Första tanken när du vaknade? - När ska jag slippa vakna själv.
99. Sista tanken när du somnade? - Saknar någon bredvid mig
100. Hur mycket är klockan nu? - 12:57

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards