Marinamelody

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Marina - 18 mars 2011 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 18 mars 2011 22:59

Nu vill jag faktiskt åkta till ett varmt land och få lite sol på mig, tycker fan inte om att de kommit en jävla massa snö igen, fan för de.

 

Messade lite med Daniel han ville oxå komma härifrån och han sa att han skulle bjuda mig på en resa bort, haha skulle inte va helt fel måste jag säga.

 

Är så less på de här vädret nu och vill bara ha sommar.

 

Har tittat lite på BB och annat kul på tv:n, nu ska jag väl snart ta och sova för känner inte att jag har nån lust att va vaken händer ändå inte mycke kul.

 

Sov gott på er!!

Av Marina - 18 mars 2011 18:35

Gick ner och simmade tillsammans med Bessat och Johan, skönt att få motionera ite faktiskt, vart väl tre timmar i badhuset ungefär.

 

Men så kommer man ut och då är de snö på marken, va fan hände med sommar vädret??? Trodde fan de var vår nu ju!!! Blir så deprimerad när de är sånt här tråkigt väder.

 

Men nu har vi haft fredagsmys i alla fall och snart blir de väl middag också :D

Av Marina - 18 mars 2011 11:59

Idag vaknade jag av nått som jag inte riktigt vet vad de var men de var tidigt i alla fall, låg kvar i sängen men kunde inte somna om. Lät som om dom hade typ skrattattaker där nere eller nått vet inte vad de var, men i alla fall kunde jag inte somna om.


Har ringt Arlanda och kollat både ang starbucks och även hur de är med bagage och sånt. Så nu är de fixat i alla fall och de blir ett handbagag och ett vanligt bagage för de var så mycke strul med schampoo och sånt så orkar inte strula.


Men nu ska jag äta nått sen blir de ner till badhuset och simma lite.


Puss så länge

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards