Marinamelody

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Marina - 28 mars 2011 23:18

Var och åt middag hos moster idag och de var jätte gott, efter maten så åt vi tårta som Emelie och Tobbe hade med sig för han fyllde ju år igår. Tårtorna var jätte goda :D


När jag kom hem gick jag upp på loftet lite och sjöng kände att de var dags att träna lite haha.


Imorron åker jag nämligen in till studion och spelar om min låt och fixar lite så de ska bli grymt kul de var ju länge sen nu igen så de ska bli kul att stå framför micen igen.


Men nu ska jag nog ta och sova så jag orkar upp imorron :D

Av Marina - 28 mars 2011 23:08

Var och tittade på kissarna idag och dom var så otroligt fina och så otroligt gosiga så ska ta dom så fort jag får flytta in i lägenheten. Hoppas att de blir snart så jag får gosa lite haha.


Roffe och Uffe heter dom, Roffe va den oranga och Uffe den gråa om jag inte minns fel :D


 

Av Marina - 28 mars 2011 11:23

Nu ska jag åka in till Stockholm och titta på två katter som jag vid ett senare tillfälle förmodligen kommer köpa, två bröder som behöver ett nytt hem på grund av allergi och jag behöver ju lite sällskap till lägenheten så är dom gosiga och allt så funderar jag på att köpa dom men jag vet ju inte när jag kan ta dom och de har jag även sagt till ägaren så vi får se hur mötet idag går :D


Men nu måste jag kila till tåget, hare bra!

Av Marina - 28 mars 2011 11:19

Fick svar från personen med visat intresse igår som sa att de inte fanns någon partner utan att han bara hade träffat nån till och från under vintern men de inte hade blivit något. 


Dock verkar de ju inte riktigt som hon har fattat piken då om hon fortfarande kallar honom hjärtat och säger att hon saknar honom men men de är inte mitt problem haha.


Don´t wanna be the other girl you know!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards