Marinamelody

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Marina - 19 mars 2011 23:06

Szeretlek nyiltan sziv.

Cukros te vagyok nyiltan sziv,

én nélkülöz te.

Te vagyok ragyogo,

te juh magam hogy mosolyog ez lesz boldog.

Te vagyok gyönyöru és szeretlek.

Te vagyok a legfobb amit érkezik.

 

Puszi amig az én baratno!

Av Marina - 19 mars 2011 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 19 mars 2011 19:04

Nu har jag hjälpt Micke att fixa till sitt personliga brev och Cv känner mig riktigt snäll faktiskt. Verkade som om han verkligen uppskattade hjälpen och vart glad för att jag hjälpte honom så de känns ju bra.

 

Får väl se om han kommer ner och hälsar på Marika snart och om han då kommer förbi mig med, skulle ju vara trevligt i alla fall.

 

Men nu hoppas jag att de är mat snart för jag börjar bli hungrig nu. Ska gå och kolla i köket om de händer nått där.

Av Marina - 19 mars 2011 14:14

Ja du man kan ju undra lite vad som händer nu med mitt liv. Jag har ju tackat ja till lägenheten men har inte fått svar än när jag kan flytta in och när de blir klart och allt sånt men jag hoppas att de inte dröjer allt för länge för jag vill verkligen komma iväg nu och ha mitt eget.

 

Jobbet hoppas jag att jag får svar på ganska snart för vill ju verkligen ha jobb så jag vet att jag klarar mig när jag väl flyttar och får jag den månadslönen som dom pratade om så borde jag ha ganska mycket pengar över varje månad och då kunna spara till resor och sånt.

 

Funderar även på att köpa två katter eftersom de här med hund verkar kunna bli lite bökigt och hittade här på bloppisen två katter som behövde nytt hem så har pratat med ägaren till dom och ska dit och hälsa på när jag kommer hem från Östersund och så får vi se hur de blir men de som var så bra med dom var att man fick allt med så behöver inte köpa massa annat till dom förutom mat och sant då men de är ju självklart så de var positivt. Men som sagt får se hur de blir med dom. Hoppas dock fortfarande på hunden men får se hur de blir med de :/ kanske blir båda haha.

 

 

Av Marina - 19 mars 2011 13:32

Kom precis hem från Norrtälje, åkte in igår kväll och hälsade på Tobbe, de vart lite film och sånt. Sov kvar där och åkte hem nu på morgonen. Vart dock inte så mycket sova för vi låg och snacka sen vred och vände man på sig halva natten så jag lär nog somna tidigt ikväll och de är ju bra eftersom jag ska upp ganska tidigt imorron för att åka till Arlanda.

 

Nu ligger jag i sängen och tittar lite tv, tänkte packa färdigt väskan idag så jag har de klart men de mesta är redan packat vad jag kan komma på så de är bara lite småsaker som ska ner nu.

 

Får se vad som mer händer ikväll men nu blir de i alla fall lite tv.

 

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards