Marinamelody

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Marina - 17 mars 2011 22:29

Har tappat bort min kamera, vet fan inte vart den är.

 

Hade ju med den när jag åkte kryssning med Marika men dom bilderna har jag ju lagt in i datan så har ju inte glömt den på båten. Är nästan säker på att jag såg den när jag höll på att packa ner rummet där uppe men jag har letat i resväskorna, i handväskorna, i alla jävla låder och skit, enda stället jag inte letat på de är i dom två stora kartongerna som står ute på kattvinden där upp så den lär ju vara där för annars vet jag fan inte vart den kan vara.

 

Hade tänkt att jag skulle ha med den upp till Östersund och ta lite kort men får väl låna mammas kamera då istället så jag kan ta lite bilder.

 

Nu tittar jag på BB och sen blir de väl att sova tror jag för nu är jag slut haha.

 

Gonatt på er!

Av Marina - 17 mars 2011 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 mars 2011 19:22

Idag var Ludde och hämtade köksbordet och stolarna som jag köpte. Dom var riktigt fina faktiskt så nu börjar de kännas att man är på gång att flytta :D Känns faktiskt riktigt bra ;)


Så här ser dom ut i alla fall, lite dålig bild men, men.


  

Av Marina - 17 mars 2011 13:52

Fick ett pm på modellbilder.se tänkte jag skulle in och kolla bara har inte varit inne på länge och de var en kille som hade skrivit då tyvärr i februari så vet ju inte hur de är med de nu men i alla fall så här stod det i alla fall.


Hej Marina

Vi har kollat dina bilder och tycker du har potential som model.

Du får ansöka om att komma med till Milano tre dagar i april och ha chansen till ett kontrakt på en modellagentur.

Mvh
1st Fashion Group
 
Förvånad men väldigt kul tycker jag, dom skickade även en sida som jag var inna på  och de är Glamour som har den sidan.
Lite skoj
Av Marina - 17 mars 2011 13:32

Satt och sappa på tv:n och så var de Oprah dom var i Australien så jag fastnade eftersom jag alltid velat åka dit.

 

Dom åkte helikopter över stora barriärevet så man fick se hur det såg ut uppifrån de var riktigt häftigt försökte hitta en bild på hur de såg ut och när jag gick in på hennes hemsida så fanns den där. De var nämligen så att under vattenyta så var det ett rev som var formad som ett hjärta och jag tyckde de var jätte fint. Tyvärr var inte bilden lika bra som när man såg när dom filmade men ändå var de häftigt.

 

  

Av Marina - 17 mars 2011 12:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 mars 2011 12:19

Funderar på vad som händer i mitt liv just nu, tankarna går för fullt.


Saknar att ha någon att hålla kär, någon att pyssla om och skämma bort. Tycker om att bara ha närheten av någon och bara känna att man betyder allt för någon. Saknar myskvällar i soffan under en filt med massa kramar.


Sen börjar jag även känna mig gammal, alltså inte så att jag dör när som helst men som att jag måste komma igång med mitt liv. Nu har jag ju nästan helt säkert både fått jobb och lägenhet vilket är jätte skönt men känne samtidigt att jag vill se världen, vill åka utomlands och allt sånt innan jag stadgar mig och på samma gång vill jag ju inte vara en allt för gammal mamma så vill ju ha barn innan jag är 30 och de känns som om de nu inte alls kommer bli så. Måste ju hitta en partner först och så vill jag ju som sagt resa med någon och gärna att de skulle vara partnern så man får se saker tillsammans. Sen vill man ju inte heller skaffa barn direkt med nån utan man vill ju vänta nått år eller så.


Åren är för korta och jag blir äldre för fort, partnerna är för sega på att hitta mig.


Nä nu ska jag nog sluta fundera för mycke för börjar få ont i huvudet av allt tänkande :/

Av Marina - 17 mars 2011 10:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards