Marinamelody

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Marina - 21 mars 2011 12:03

Idag var vi uppe ganska tidigt och åkte till stallet och släpte ut hästarna, mockade och fixade lite där. Lite kul att vara bland hästar igen de är jag ju inte så ofta så de var lite kul.


Satte mig på huk i stallet och då fick jag Lora i knät och hon somnade typ direkt så hon var riktigt trött imorse hon.


När vi kom hem så har jag myst lite med vovvarna och så har vi käkat lite lunch :)


Ikväll kommer jagi nte skriva något för vi ska åka ut till Sofis mamma och hälsa på valparna och sedan käka middag och sova kvar där så vi slipper stressa så därför kommer de inte bli nått ikväll men kanske tar lite bilder och lägger upp imorron så ni får se valparna.


Men nu får ni ha de så bra så länge så skriver jag när jag får tid.


Puss

Av Marina - 21 mars 2011 00:36

Once  I lived in a dream, and in that dream you and I was happy.

But somthing happend and my dream became a nightmare.

Now i live in a nightmare without you.

I miss you every secund of the day, I just wanna be with you.

I wanna go back to my dream, I wanna be happy again.

Make me fall asleep so I can go back to my happy dream.

Make my dream become my reality, love me once again!!


Miss you with all of my heart!!

Av Marina - 21 mars 2011 00:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards