Marinamelody

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Marina - 22 mars 2011 23:46

Did you forget that I was even alive

Did you forget everything we ever had

Did you forget about me


Somewhere we went wrong

We were once so strong

Our love is like a song

You can´t forget it


So now I guess this is where we have to stand

Did you regret ever holding my hand

Please don´t forget about us

Av Marina - 22 mars 2011 23:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 mars 2011 23:05

Vart tacos till middag idag och under tiden tittade vi på United 93 som handlar om World trade center och de sista planet som störtade. De var kul att se måste jag säga och jag förstår att dom hade svårt att hålla koll på saker om de var så där snurrigt för dom verkade inte ha koll på mycket dom.


Jag trodde dock att dom hade lyckats rädda ett plan men de hade dom tydligen inte så de var ju kul att se hur de var, om man nu kan lita på filmen. Jag trodde att första planet inte nådde sitt mål utan krascha på nån äng men så var de tydligen inte, i alla fall inte enligt filmen. Första två var tydligen i World trade center, tredje i pentagon och fjärde på nån äng.


Men de var en film värd att se i alla fall tycker jag men kanske inte en man hade behövt köpa men nu är de gjort så de är inget att oja sig om nu.



Av Marina - 22 mars 2011 20:16

Idag på förmiddagen så släppte vi ut valparna på köksgolvet och de var jätte gul dom sprang först som tokar hela bunten sen somna dom hela bunten.

 

Kunde inte skicka hela filmen från datan men skickar en snutt så får jag försöka fixa in hela filmen sen.



 

 

Av Marina - 22 mars 2011 20:04

Nu är vi tillbaka hemma hos Anders och Sofi, Vi sov kvar hos Sofis mamma och där ute hade jag noll mottagning på mobilen så i över ett dygn har jag inte haft någon kontakt med omvärlden :P Haha skulle aldrig kunna bo där ute men de var mysigt att va där och hälsa på :D


Mysiga hästar och mysiga hundar, vi vart bjudna på god middag när vi kom fram och sedan blev de ost och kex på kvällen samt ps3 nått spel som va typ som wii spelen, riktigt kul men svårt.


Mycke gos med valparna och jag vill ha fyra stycker som vart mina favoriter. En vit och brun naken och en brun puff och brun, vit puff. Jätte fina va dom och dom fyra var dom som var gosigast så dom vill jag ha. Haha.. :D


Idag fick vi semla till fika och de var gott, första semlan jag äter för i år :)


Svårt att säga hej då till valparna jag ville bara ta med dom hem allihop.


Men nu är vi hemma och vi ska snart börja ga lite mat, de blir tacos och sedan blir de fruktsallad till efterrätt :D Gott, gott!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards