Marinamelody

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Marina - 26 mars 2011 15:23

Nu har jag fixat naglarna inför ikväll dom vart helt okej men råkade slå i lite så de vart ju lite sådär men dom duger i alla fall är ju mörkt så de är väl inget som syns.


Så här vart de i alla fall:


 

Så vad tycks?

Av Marina - 26 mars 2011 11:57

Idag ringde dom från jobbet och nu är de helt säkert att jag fått schemat och jag börjar jobba på lördag alltså om en vecka. Känns så jävla skönt och är så glad.


Ikväll blir du ju middag med moster så de passade ju bra som lite firande att jag fick jobbet jag ville så ikväll blir de firande :)


Känner mig så otroligt lättad just nu speciellt eftersom jag tagit en lägenhet så är de skönt att veta att jag nu har jobb i alla fall ett bra tag känns så otroligt underbart :D


Nu ska jag väl försöka hitta nått att äta men mamma har ju bara äckligt bröd hemma så kanske bli en subway eller nått får se helt enkelt men först ska jag ringa moster Jenny och se om hon hämtar mig sen eller hur hon gör med de :D

Av Marina - 26 mars 2011 01:20

Flygresan gick bra men när vi skulle hämta väskan tog de en jävla tid innan den kom så Jenny fick vänta ett tag men de gjorde inget sa hon. De va alltså snälla moster som hämtade mig på arlanda och körde hem mig, hon är så snäll :D


När jag kom hem så var maten redan färdig så jag fick mat direkt och när jag hade ätit gick vi upp till oss och tittade lite tv och pratade om hur jag hade haft de där uppe och allt. Sen vart de let´s dance och Jessica vann vilket jag hade gissat mig till att hon skulle, tyckte hon var bäst även om Frank var ganska rolig att titta på.


Sedan gick jag upp på loftet en stund för Martin var där med sina kompisar André och Christoffer, två jätte trevliga killar. Dom höll på att spela in lite så jag satt och lyssnade där ett tag, sedan fick dom även höra min låt och tycka till och dom tyckte den va bra så de är ju alltid kul. Dom som jag tyckte att jag skulle göra nått i versen men samtidigt hade dom samma dilemma som jag att de kanske vart för mycket. Fick ju inte direkt nån klarhet i de då men ja de var kul att höra att dom tyckte och kände samma som jag :D


Nu ligger jag äntligen hemma i min egen säng och de är ju alltid skönast, inte för att sängen hos Sofi inte var skön men för att min säng ändå är min liksom.

Så nu blir de att sova så jag orkar upp imorron för då har vi en ny dag på gång :D



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards