Marinamelody

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Marina - 25 mars 2011 13:55

Nu har vi käkat fruktsallad och de var otroligt gott måste jag säga.


Om en timme åker vi till flygplatsen så ska väl försöka packa ihop de sista nu så jag är klar att bara åka sen när de är dags. Så hinner jag ju gosa lite med vovvarna innan med.


Men kanske skriver när jag kommer hem de beror på lite vad som händre när jag väl kommer hem men annars skriver jag senare ikväll i alla fall :D


Puss & Kram

Av Marina - 25 mars 2011 13:12

Nu har jag packat klart allt utom handbagaget och de är ju datorn och de så ska göra de snart med.


Nu har dom fixat lite fruktsallad så vi ska äta de sen blir de väl att börja röra sig mot flygplatsen sen, man lär ju få köpa nån macka eller så på planet eftersom vi brukar käka sen middag hemma så annars kommer jag nog bi hungrig.


Fick dock höra att de var snöstorm hemma och de känns ju inte riktigt så kul när man var glad att man skulle få komma hem till barmark så de var lite surt men man kan ju hoppas att de försvinner lika fort igen.


Nu blir de i alla fall fruktsallad, hare bra :D

Av Marina - 25 mars 2011 11:52

Nu är det dags att packa lite eftersom jag flyger hem idag. Ska hinna med och duscha innan men ville egentligen börja med att duscha men eftersom Anders sover än vill jag inte väcka honom så vet inte hur jag ska gör med de än får se hur de blir.


Men sen blir de i alla fall att packa ihop alla mina saker och kanske käka lite lunch sen åka till flyget och åka hem.


Ska bli skönt att komma hem i sin egen säng faktiskt men kommer sakna att ha nån att gosa med på kvällarna :P


Men nu måste jag sätta igång kanske skriver sen när jag är färdig om jag hinner :P

Av Marina - 25 mars 2011 01:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards