Marinamelody

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Marina - 27 mars 2011 20:41

De blev ost och skink paj till middag, gott och den var väldigt mättande orkade inte äta så stor bit där. Satt och prata om lite allt möjligt och de var riktigt trevligt.


Nu sitter jag i soffan med datan i knät men snart är batteriet slut så tänkte bara skriva de här inlägget sen lägga bort datan.


Men jag satt och funderade på en sak, de finns en person som visat intresse för mig väldigt mycket kan man säga och nu såg jag på dennes facebook att en annan hade skrivit: Hjärtat!! <3 Saknar dig!! Blev lite osäker för så skriver man väl inte till nån man inte är tillsammans med? kan de va så att denne redan har partner, men varför då visa intresse för mig? Fundersam.


Men nu blir de snart film vi skulle kolla på nån film Jessica hade hyrt.


Kanske skriver mer sen de visar sig :P

Av Marina - 27 mars 2011 18:04

Vill börja med att gratta både min lossas mamma Jessica samt kusins pojkvän Tobbe som fyller år idag.


Sitter nu hemma hos pappa och har fikat lite med kladdkaka för att fira Jessica, hon vart jätte glad för klänningen :) Nu står hon och lagar lite middag tror jag ska bli gott för börjar bli lite små hungrig nu.


Kommer sova kvar här i natt och imorron blir de att åka in till Stockholm för att träna med moster samt kolla på katterna.


Skriver säkert mer ikväll om jag får tid över för nu ska jag kolla om Jessica behöver någon hjälp.


Rebecca har för övrigt inte ens hälsat så hon sjunger längre och längre ner i mina ögon så hon kan glömma att jag någonsin mer kommer ställa upp och skydda henne för de kommer ALDRIG mer hända.

Av Marina - 27 mars 2011 17:57

Igår var jag in till Älmsta och lyssnade på moster och kusin med bandet. De var en trevlig kväll blev käk där, förrätt: Skagen macka (som jag dock fick vänta på för dom glömde bort mig) varmrätt: Kycklingfilé med pommes och någon chilisås starkt men gott.


Vart en del dricka med tror jag betalade en cider och en drink samt maten då, men sen vart jag bjuden på en cider och en drink med samt några shotar. Mycket trevligt tycker jag allt att det var.


Marcus kom ner en stund och sa hej och lite så, senare kom Daniel så vi satt och pratade en del med, vart lite dans med Limpan och mycke sång var typ helt hes efter dom hade spelat klart.


När dom stängde drog jag med Daniel hem till honom, vi satt och spela och sjöng typ hela natten gick och lag oss typ halv sex i morse och så kunde jag väl inte sova så jätte bra utan låg och fred och vände på mig en del. Men de var mycket trevligt.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards