Marinamelody

Alla inlägg under september 2015

Av Marina - 22 september 2015 21:29

jag har börjat vika böcker riktigt kul måste jag säga:-)

Första vikningen ever.

Morsdag present

Kusinens student present

Lite brudar

En beställning jag fick:-)

Av Marina - 11 september 2015 23:36

Märker att jag skriver mer och mer sällan får ett ryck börjar skriva sen demper de av och sen e jag igång igen.

Sammanfattning har fått heltids jobb på finsk hemtjänst älskar mina kunder och jobbarkompisarna är super trevliga. Pendlingen börjar bli lite tung men kan kan inte klaga när man har fast tjänst men fortsätter leta på nära håll ändå och se om jag kan komma närmare.

Messi växer och blir stor pojke och har blivit mycke lydig går nu alla promenader utan koppel och han lyssnar jätte bra, ända gång vi har koppel är om vi ska åka buss eller iväg så:-)

Vi har flyttat till en stor trea vilket är helt underbart, har ett ordentligt kök där jag kan laga mat och baka, en balkong där man kan njuta av solen, ett separat sovrum så man kan sova i lugn och ro även om sambon vill kolla tv och så fick vi även ett gästrum så är jätte nöjd över de måste jag säga.

Vi har även varit på Pride vikas första Pride nånsin så de va riktigt kul:-)

Av Marina - 11 september 2015 23:26

idag fyllde min mamma 48 år:-) vi var dit och fick god middag och hon vart jätte glad för presenten som var en flaska vin och ett vin ställ i form av en Motorcyckel jätte häftig tyckte jag och de tyckte hon med:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards