Marinamelody

Alla inlägg under mars 2014

Av Marina - 19 mars 2014 22:20

I måndags åkte min älskling till litauen när hon är för att spela fotboll.


Sjukt jobbigt att inte ha henne här liggandes bredvid mig när man ska sova men igår fick jag i alla fall se henne på skype vilket var väldigt trevligt för saknade henne så. Hon kommer hem igen på tisdag så de var bara en vecka denna gång som hon ska vara borta men jag längtar ju inte till sommaren då hon ska vara borta ca en månad från mig hur ska de gå.


Men jag är så glad för hennes skull som får hålla på med de hon älskar och lever för och jag hoppas att jag en dag kan få syssla med de jag älskar och lever för. Kommer att kämpa på till den dagen kommer så de är bara att hålla igång och försöka så gott de går.


Saknar min älskade flicka så mycket och älskar henne mer än något annat!!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards