Marinamelody

Alla inlägg under mars 2012

Av Marina - 31 mars 2012 14:40

Igår typ vid tio på kvällen drog jag till Bea och gjorde naglar på henne, dom vart riktigt snygga!


Vart väl färdiga typ tolv, så de tog ca två timmar var ju mycke prat och sånt mellan med. Men de är alltid kul att göra naglar på Bea för vi sitter ju och snackar om allt möjligt under tiden så de är ju lite kul.


Här kommer en bild på naglarna i alla fall :D


 

Av Marina - 31 mars 2012 14:34

Igår vart de fredagsmys och middag hos mamma, riktigt gott va de och skönt. Vart lugnt och tittade lite på let´s dance och bara softade :D


En lugn och skön fredag helt enkelt men som ändå sluta med att jag typ la mig fyra för att jag gjortde massa annat än att sova efter let´s dance :P

Av Marina - 31 mars 2012 14:23

I Torsdags var jag hos polisen för att fixa nytt legg då mitt har gått ut, fan va krongligt de skulle vara då blev så sur. De syns ju att de är jag på mitt gamla legg men de dög inte för att de hade gått ut så då va nån i familjen tvungen att va där och intyga att de var jag, så jävla drygt. Men syrran jobba som tur va i Norrtälje så hon kom upp till polisstation och intygade att jag var jag så de var ju skönt att få de gjort så man hinner på nya legget innan man ska ut på krogen igen som förhoppningsvis blir den 7:de :D


När jag hade fixat de så drog jag in till stan för att träffa Alex, vi käkade lunch, hämtade papper på hennes skola, snackade, skrattade och hade jätte kul som alltid :D Den människan är nog den roligaste jag mött, vi har samma dåliga humor och skrattar åt typ allt vilket såklart är jätte kul :D De va en mycket trevlig dag vi hade i alla fall!


Men såklart skulle ju dagen fortsätta strula så när jag skulle åka hem så vart de ju jätte struligt för ena bussen va sen så jag missade den andra så fick ju vänta på bussen till rimbo i en timme, inte kul kan jag lova. Så då den timmen utnyttjade jag med att gå från universitetet södra till tekniska högskolan så jag kom på första stationen, den promenaden tog ca 40 min så fick motion kan man säga!


Men de va ju bra att jag hade en trevlig dag tillsammans med Alex iaf och att jag fick skratta av mig lite, kommer ha magrutor till sommaren om jag fortsätter umgås med henne haha perfekt ju :P

Av Marina - 26 mars 2012 18:25

 

 

Vill skänka en tanke till underbara Mattias och hans familj!!


Vi ses i himmlen Matte ta hand om dig tills dess!!

Av Marina - 26 mars 2012 18:17

Har varit helt värdelös på att uppdatera bloggen jag vet, förlåt men har haft så mycket annat och har inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller liksom.


Sen sist har de mest varit praktik men de fick jag ett sms om igårkväll att jag inte har längre nu, dom skrev att jag hade skött mig och gjort de jag skulle men att jag inte hade gjort de där lilla extra och därför tyckte dom inte de var nån idé att ha kvar mig på praktik för att dom ändå inte skulle anställa mig till sommaren. Skönt att slippa gå hela praktiken och sen få reda på de men ändå asså jag jobbade tre veckor de tar ju lite tid att komma in i saker fattar inte hur dom kan begära att man ska göra de lilla extra innan man kommit in i rutinerna liksom.


Så nu är jag än en gång utan både praktik och jobb, börjar bli så jävla less på de orkar verkligen inte med den här skiten längre vill ha ett jobb med fast lön ska de va så svårt?!?!?!?


Ja så nu är jag bitter igen och nere, som vanligt alltså.... önskar nått nån gång kunde gå min väg men de verkar inte vara så tyvärr.


Less på skiten vill ha ett jobb nu!!!!

Av Marina - 15 mars 2012 22:55

Tänker jag i alla fall försöka med just nu, två shots intagna ett glas vin påbörjat och jag har ju en hel flaska med turkiskpeppar och en hel flaska vin så tänker nog allt testa den teorin att dränka min smärta med alkohol kan ju i alla fall inte bli värre just nu känns de som!!!!


Gonatt på er!!!!

Av Marina - 15 mars 2012 22:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 15 mars 2012 22:44

Jobb hela veckan så de har inte hänt så mycket, med andra ord inte så mycket att skriva om då de bara varit jobb på praktiken som har hänt.


Igår efter jobbet var jag in till stan och käkade med Alex, Felicia och Sofie men annars har de inte varit mycket alls som hänt denna veckan.


Idag vart de middag uppe hos mamma efter jobbet och nu sitter jag med ett glas vin, ostbollar och har nyss tagit två shots turkisk peppar och ska jag klara av min gärna med alla tankar och slippa dessa jävla tårar så kommer de nog bli några shots till. Turkisk peppar är ju gott så!!!


Natti natt på er för nu blir de inga fler inlägg!!


Bye bye

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards