Marinamelody

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Marina - 15 mars 2012 22:55

Tänker jag i alla fall försöka med just nu, två shots intagna ett glas vin påbörjat och jag har ju en hel flaska med turkiskpeppar och en hel flaska vin så tänker nog allt testa den teorin att dränka min smärta med alkohol kan ju i alla fall inte bli värre just nu känns de som!!!!


Gonatt på er!!!!

Av Marina - 15 mars 2012 22:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 15 mars 2012 22:44

Jobb hela veckan så de har inte hänt så mycket, med andra ord inte så mycket att skriva om då de bara varit jobb på praktiken som har hänt.


Igår efter jobbet var jag in till stan och käkade med Alex, Felicia och Sofie men annars har de inte varit mycket alls som hänt denna veckan.


Idag vart de middag uppe hos mamma efter jobbet och nu sitter jag med ett glas vin, ostbollar och har nyss tagit två shots turkisk peppar och ska jag klara av min gärna med alla tankar och slippa dessa jävla tårar så kommer de nog bli några shots till. Turkisk peppar är ju gott så!!!


Natti natt på er för nu blir de inga fler inlägg!!


Bye bye

Av Marina - 15 mars 2012 22:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 15 mars 2012 22:33

Sofie och Alex va ut till Rimbo i lördags, vi tittade på melodifestivalen och singstar hade jätte trevligt. Va skit kul att till och  med Alex hakade på. Vi sov kvar hos mamma eftersom de finns flest sängar där och även söndagen vart trevlig med film och bara soft.


Va en sjukt trevlig helg helt enkelt och ja nu är de ju snart helg igen och då blir de festligheter faktiskt ska bli riktigt skoj att träffa massa folk man inte träffat på länge :D



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards