Marinamelody

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Marina - 4 mars 2012 14:32

Igår var jag med Alex i hennes skola och såg massa djur, de var sjukt många och vi hann inte ens se alla så ska ta en tripp dit igen senare så jag får se resten.


Fick hålla en kungspyton och en mjölksnok i alla fall sen fick jag klappa lamm, kanin, tupp, ödlor, sköldpadda. Fick se massa fiskar, spindlar, kakelackor, skalbaggar, grodor, grisar, fåglar, en rocka tyvärr var de på avstånd så jag hoppas kunna få en närmare titt nästa gång men de var jätte ballt i alla fall. Dom hade ett klassrum med värsta vattenfallet, växter och akvarium och grejer, hade lätt kunnat gå i skolan där asså.


De var riktigt kul att se och hon och jag hade jätte kul hela dagen, massa skratt och massa prat.


Vi satt på bussen hem till henne och diskutera om att de sällan kommer kontrolanter på bussarna i stan, två stationer senare klev de på två kontrolanter, kändes så jävla sjukt vi började asgarva och tyckte de var sjukt läskigit att dom kom precis efter att vi pratat om de haha.


Alex på på ett nytt ord, lastlös haha vet inte vad de betyder men vi hade jätte kul åt de i alla fall.


Vi var hos Malin och Elin och käkade middag och såg melodifestivalen och sen när vi åkte hem snackade vi om brudar och massa sånt och så sa jag: Fan vad jag längtar till pride. Då fick jag världens blick från killen som satt bredvid och de gjorde att vi än en gång började asgarva.


    


De vart mycket skratt och en jätte rolig dag, de får vi göra om snart igen :P


Tack Alex för en toppen dag!! :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards