Marinamelody

Alla inlägg under maj 2021

Av Marina - 17 maj 2021 00:07

Underbart att sommaren äntligen börjar komma. Dagens kontor såg ut så här, så underbart att kunna jobba precis vart och när jag vill ?

Av Marina - 14 maj 2021 23:09

Jag kände att något inte funkade och jag mådde inte alls bra där jag va i mitt privata liv så jag gjorde en förändring, jag valde att säga upp mig från min fasta anställning och istället fokusera på att må bra och att jobba med min egna business. De är de bästa valet jag gjort och jag är så glad att jag gjorde de innan jag helt hade gått ner mig.

Mår mycke bättre idag jobbar på med företaget som jag trivs så sjukt bra med och ser så fram emot en ny lansering som kommer I september för er alla jag hade möjligheten att få prova redan denna vecka och får hem en egen i slutet på juni så sjukt mycke kul som händer där.

Älskar människorna man fått träffa inom detta jobb och hur många kan dricka ett glas cava när de jobbar liksom.

Är ni sugna på att prova denna produkt så skriv en kommentar eller ett dm på min instagram Marina.b.winnersjo

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards