Marinamelody

Alla inlägg under september 2011

Av Marina - 30 september 2011 12:08

Idag var jag inne och rönka huvudet så får se när svaren kommer på de och hoppas på att dom ser bra ut.


På ett sätt hoppas jag att allt ser bra ut och på ett sätt hoppas jag att dom hittar nått fel just för att den här huvudvärken börjar ta på mig så skulle va skönt att veta vad de är.


Va upp till Roden med och skulle hälsa på men de va ingen av mina gamla lärare där för dom va på UF kickoff så de var ju lite trist tycker jag, men får väl hälsa på nån annan dag.


Nu är jag hemma, ligger och titar på tv och tar de lugnt men tänkte försöka fixa lite fint här om huvudvärken släpper!


Av Marina - 30 september 2011 12:01

Nu har akryl settet kommit så senare så ska jag åka till moster käka hemmagjord pizza och prova göra naglar på henne :D Hoppas de kommer gå bra :D


Dom skulle ju inte kommit förns nästa vecka men tydligen va dom snabba och de är ju bara kul för mig :D Synd bara att jag fyllde i gelén på mina igår haha men men får provköra på moster först så får jag göra mina sen :P


Lägger upp bild sen i alla fall

Av Marina - 30 september 2011 11:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 28 september 2011 12:42

Nu har jag beställt matrial för att göra akryl naglar, dom skulle komma nästa vecka så då kan jag börja göra :D


Har frågat runt lite och de finns ju dom som vill betala lite trots att jag inte har utbildning så de är ju jätte bra så tänkte att jag kanske börjar på moster sen har ju Bea sagt att hon vill va provkanin haha så de är ju bra med då har jag ju några att öva på :D


Kommer allt eftersom lägga upp bilder på alla jag gör för om de finns fler där ute som vill ha billiga naglar och bor i sthlms trakten så finns jag här haha :D De som kan vara nått att veta att i vissa fall finns möjligheten att jag tar mig till personen som vill ha naglarna så då slipper ni ju även åka :D Beror lite på vart de är och så men möjligheten finns :D

Av Marina - 28 september 2011 12:37

Igår gick de inte så bra i darten de vart 5-5 tillslut men jag förlora min singel och de tycker jag ju inte om, men jag mötte ju deras bästa spelare så de kanske inte var så konstigt heller.


Matte var jätte snäll och körde hem mig till rimbo vilket jag är jätte glad för för då slapp jag ju ta buss och grejer :D


Tack snälla Matte :D

Av Marina - 28 september 2011 12:37

Igår gick de inte så bra i darten de vart 5-5 tillslut men jag förlora min singel och de tycker jag ju inte om, men jag mötte ju deras bästa spelare så de kanske inte var så konstigt heller.


Matte var jätte snäll och körde hem mig till rimbo vilket jag är jätte glad för för då slapp jag ju ta buss och grejer :D


Tack snälla Matte :D

Av Marina - 28 september 2011 12:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 26 september 2011 16:31

Idag har jag tagit bort den gamla gelén som satt på naglarna och dragit på ett lager gelé för att dom ska hålla och sedan målade fransk manikyr på dom med lite dekoration på ringfingrarna som bestod av små fjärilar :D


Här har ni dom i alla fall hoppas ni gillar de :D


 

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards