Marinamelody

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Marina - 18 september 2011 14:34

Ikväll blir de att åkte till Hallstavik, har beslutat att ge Daniel en chans att gottgöra mig efter allt som hände sist så vi får se hur de går.


Han sa att han skulle bjuda på middag ev blir de kräftor så de ska bli gott, så blir ded väl film, antagligen lite musik och kanske dart och biljard :D


Hoppas på att de blir en lyckad kväll.


Skriver mer när jag vet mer :P

Av Marina - 18 september 2011 14:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 18 september 2011 14:26

Igår var jag i Arninge med Jessica och handlade lite grann, Blomman plockade upp mig där när han skulle åka hem från Täby.


Hem packade upp de jag handlat, duschade sen drog jag till Blomman, vi titta film, käkade middag och umgicks :D


Kom hem sent och då ringde Daniel ang idag, sen vart de nanna kudden!

Av Marina - 18 september 2011 14:19

Först hade jag möte med gamla chefen och lämnade nyckelar och lite så, sen va jag hem till Malin och fikade och snackade lite. De va länge sen så de va trevligt :D


När Malin åkte iväg på jobb så drog jag in till Kista för att hämta ut min klocka som var på lagning sen åkte jag och käkade lunch med Helena.


Sen på kvällen vart de dart på faster och de gick väl sådär men fick träffa några av dom som jag kommer kasta med i år och de är ju alltid bra :D Men de drog väldigt ut på tiden så vart jätte sent så fick sova hos pappa.


Men nu får vi se första matchen är i Bro på tisdag och tydligen så är de inte så att man samlas och åker tillsammans i de här laget men som tur är så va de en annan dartare som skulle med och titta så han erbjöd sig att komma via rimbo och hämta mig eftersom jag inte hittar till bro.


Hoppas på att de kommer att gå bra


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards