Marinamelody

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Marina - 6 september 2011 17:47

Var nere på jobb intervju idag på Subway, tycker de gick riktigt bra, var väl inte den lönen jag ville ha men de finns mycke möjligheter och det är ju bättre än inget alls.


Ska provjobba på torsdag och fredag så får vi se efter det, men ägaren har även krogar i stan så om det inte funkar på subway kanske man kan få på en krog istället. Vi får helt enkelt se hur de går.


Till en början är de bara luncher och de gör de ju kanske lite jobbigt för de är ju inte så många timmar plus en lägre lön så de är ju inte så jätte bra. Men om jag nu får barnvaktsjobbet hos Helena och John så är de 3000 i månaden så de är ju ändå bra för då får jag ju lite där med :)


Hoppas på att de löser sig nu, har även kollat lite på lägenheter i stan då kan man eventuellt få förflyttning om man får jobbet på subway och så är de nära till Helena och alla andra kompisar i stan :)


Håll tummarna för mig nu :)

Av Marina - 6 september 2011 01:22

Här kommer bilder på örhängena jag gjorde :D

   

Av Marina - 6 september 2011 01:09

  Mina naglar   Helenas naglar


Vad tycker ni?? Fina??

Av Marina - 6 september 2011 01:04

I lördags va de fest hos Helena för hon fyllde år :) Trevligt va de, träffade både nytt och gammalt folk och fick jätte god smörgåstårta :)


Gjorde festnaglar på både mig och Helena, kommer upp bilder på de sen.


Självklart vart de lite dart kastning när så många dartare kom dit, och massa gotta både i glasen och i handen ( eller vad man nu ska säga).


En riktigt trevlig kväll och jag tackar alla inblandade.


Sov kvar hos Helena och söndagen var jag ner och hjälpte henne på jobbet ett tag, sen åkte vi hem till henne och pysslade lite jag gjorde lite fina örhängen så lägger upp en bild på dom sen så får ni gärna säga vad ni tycker :)


Idag hade jag möte med RFSL igen och de går väl lika bra som alltid.

Av Marina - 6 september 2011 00:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards