Marinamelody

Alla inlägg under september 2011

Av Marina - 14 september 2011 12:30

Här kommer musikvideon hoppas ni gillar den och sprid den gärna :D


Starbord feat Melody- Now we´re back

Av Marina - 12 september 2011 18:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 12 september 2011 18:13

I lördags var jag på födelsedags middag hos mamma hon fyllde ju år igår så hon hade middag i lördags för de var ända dagen alla ku komma.


Trevligt, god mat, god dricka och lite kortspel på kvällen :)


Var i lla fall en trevlig kväll!

Av Marina - 8 september 2011 23:56

Idag var jag med i fasters trean lag och kasta, kommer ju kasta i fyran laget sen när sesongen började men hoppade in där idag för dom hade träningsmatch i rimbo. Förlorade dubbeln och singeln tyvärr mötte OA i singeln och hn vann två tb, jag klev två set och så klev han sista så de vart en lång match men är ändå nöjd att jag klev i två set för jag har ju inte kastat på typ tre år plus att jag kast mot en som kastar i en division högre än mig så jag är nöjd.


Nu är jag hemma och tittar lite tv, försöke hitta när true talent går i repris men hittar inte :/ nån som vet??


Men snart ska jag sova tänkte jag fast har ju sovmorgon imorron för börjarinte förns tre :P


Natti natt på er!

Av Marina - 8 september 2011 23:49

Idag provjobbade jag på subway och de gck väl riktigt bra, fick lära mig lite bakom gjorde bara min egen macka men måste säga de är fan svårare än man tror att få plats med allt och kunna vika ihop den.


Imorron börjar jag tre så får sovmorgon :) Får se hur då går då men ha fått två mackor idag i alla fall och de är ju sjuuukt gott :)


Hoppas morgondagen går lika bra.

Av Marina - 7 september 2011 20:09

Rättegången är flyttad så de vart inget idag utan den blir 7 oktober istället, känns skönt på ett sätt för då hinner vi gå igenom lite mer jag och advokaten och så men samtidigt jobbigt för hade varit skönt att ha de överstökat.


Dagen bestod stället av att gå till arbetsförmedligen och fixa papper för a-kassa, storhandla med mamma, bokat tid hos läkaren så jag kan få en remiss till röntken eftersom huvudvärken fortfarande håller i sig så tyckte min advokat att de kändes lika bra.


Annars har jag inte gjort mycket, nu sitter jag och tittar på true talent och undrar varför inte jag kom med :/ men en källa har berättat att de blir en sesong till och kanske då att de blir en ännu hetare coach haha så får se om man får va med då :) Hoppas gör man ju alltid i alla fall.



Av Marina - 7 september 2011 20:03

Sitter och funderar på om jag ska börja göra lite smycken igen men då vill jag ju både få dom gamla jag gjort och dom nya sålda.


Så därför undrar jag om intresset finns där ute hos er att köpta handgjorda, helt unika smycken. Visst kan jag göra flera som är lika om samma kund vill ha lika men inte till olika kunder. Vill kunna ge folk nått speciellt därför görendast ett exemplar av varje.


Kommer i så fall lägga ut bilder här på bloggen under kategorin smycken där ni kan se dom. Vill du önska om färger eller annat så kan jag absolut se vad jag kan göra med de.


Snälla skriv om intresset finns så jag vet :)


Kram på er

Av Marina - 6 september 2011 17:47

Var nere på jobb intervju idag på Subway, tycker de gick riktigt bra, var väl inte den lönen jag ville ha men de finns mycke möjligheter och det är ju bättre än inget alls.


Ska provjobba på torsdag och fredag så får vi se efter det, men ägaren har även krogar i stan så om det inte funkar på subway kanske man kan få på en krog istället. Vi får helt enkelt se hur de går.


Till en början är de bara luncher och de gör de ju kanske lite jobbigt för de är ju inte så många timmar plus en lägre lön så de är ju inte så jätte bra. Men om jag nu får barnvaktsjobbet hos Helena och John så är de 3000 i månaden så de är ju ändå bra för då får jag ju lite där med :)


Hoppas på att de löser sig nu, har även kollat lite på lägenheter i stan då kan man eventuellt få förflyttning om man får jobbet på subway och så är de nära till Helena och alla andra kompisar i stan :)


Håll tummarna för mig nu :)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards