Marinamelody

Alla inlägg under september 2011

Av Marina - 6 september 2011 01:22

Här kommer bilder på örhängena jag gjorde :D

   

Av Marina - 6 september 2011 01:09

  Mina naglar   Helenas naglar


Vad tycker ni?? Fina??

Av Marina - 6 september 2011 01:04

I lördags va de fest hos Helena för hon fyllde år :) Trevligt va de, träffade både nytt och gammalt folk och fick jätte god smörgåstårta :)


Gjorde festnaglar på både mig och Helena, kommer upp bilder på de sen.


Självklart vart de lite dart kastning när så många dartare kom dit, och massa gotta både i glasen och i handen ( eller vad man nu ska säga).


En riktigt trevlig kväll och jag tackar alla inblandade.


Sov kvar hos Helena och söndagen var jag ner och hjälpte henne på jobbet ett tag, sen åkte vi hem till henne och pysslade lite jag gjorde lite fina örhängen så lägger upp en bild på dom sen så får ni gärna säga vad ni tycker :)


Idag hade jag möte med RFSL igen och de går väl lika bra som alltid.

Av Marina - 6 september 2011 00:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 2 september 2011 15:03

Ikväll blir de middag med dart-tjejerna i täbykyrkby. Vet inte vad vi får men hoppas de blir nått gott ska väl ta ut en 100:- innan jag åker för vi skulle lägga 50:- var så måste komma ihåg att ta ut de sen.


När vi käkat och så ska jag väl börja röra mig till hjärtat för ska sova där s de ser jag ju fram emot :)


Hoppas i alla fall att vi får en trevlig kväll och helg.


Blir mycke i helgen så vet inte om jag kommer hinna skriva nått men annars får ni en uppdatering på söndag :)


Kram på er

Av Marina - 2 september 2011 14:53

Ja igår ringde chefen och fråga hur de var, väldigt gulligt av henne måste jag säga. Jag sa som de var att jag var väldigt besviken och kände mig väldigt sviken av min brukare och hon förstod mig.


Så hon kom med ett förslag som jag är väldigt tacksam över måste jag säga, hon sa att om jag vill så får jag betalt hela september men slipper gå dit eftersom de vart som de vart så förstod hon att jag inte orkade gå dit. Så de var ju jätte skönt att få de så.


Så nu letar jag efter ett jobb har jag tur så kanske jag redan fått de, kommer väl få veta de senast söndag så håll tummarna, annars är de bara fortsätta leta.


Vill ha nått nu!!

Av Marina - 2 september 2011 14:46

Igår va vi och spelade in musikvideo igen för de vi gjorde sist på greenscreen vart inte bra så igår vart de istället utomhus, mestadels på söder. Kändes mycke bättre igår måste jag säga och dom hade med sig några tjejer som stod med mig i refrängerna så de va skönt att slippa stå själv de va som en liten trygghet liksom.


Fick mycke beröm för min sång både av tjejerna och folk som gick förbi och de är ju jätte kul. Tjejerna kommenterade även mina naglar vilket jag tyckte va kul med :D


De va en riktigt bra kväll och jag ser fram emot att få se resultatet tror de kommer bli riktigt bra :D


Hoppas ni kommer gilla den med, den kommer upp på bloggen så fort den är klar :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards