Marinamelody

Alla inlägg under september 2011

Av Marina - 26 september 2011 16:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 26 september 2011 16:21

Igår var jag till studion med James och vi spelade in typ fyra refränger vilket är såååå kul, tycker de är helt underbart att dom tar tag i de för de har ju kära Tico varit lite dålig på men han har ju mycke att göra så de är förstligt men de är grymt kul att starborn vill ha med mig på deras låtar :D


Känns jätte bra att vara igång med musiken igen :D

Av Marina - 21 september 2011 20:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 21 september 2011 19:18

Igår var de sesongs start i dart och de gick riktigt bra vann både min singel och dubbel och gjorde två tons, laget segrade med 9-0 så man kan säga att de va en grym start på sesongen. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt :)


På fredag blir de mix match också så hoppas de går lika bra som igår :D


Av Marina - 21 september 2011 19:12

Igår var jag hem till Maggan och gjorde naglar på henne, aik nalgar, de tog emot lite men jag offrade mig :P


Så här vart dom i alla fall:


 

Som tack så bjöd hon på lunch, och så fick jag massa saker av henne.

Kom dit med typ 7 olika nagelack och åkte hem med en väska med massa tippar, dekorationer och dylikt :D


Tack snälla Maggan och hoppas du vart nöjd med naglarna :D

Av Marina - 19 september 2011 18:43

Stilade naglarna lite idag igen :D  



Av Marina - 19 september 2011 12:46

Blev inga kräftor igår men de var riktigt trevligt i alla fall. Vart musik såklart vilket var jätte kul, nån grymmare på gitarr får man fan leta efter, helt underbart.


Vi kökade pizza, mös med katten, titta film och ja sjöng och spelade.


Va riktigt trevligt :D


Nu har jag gjort mig klar för att åka in till stan för där blir de RFSL och sen ska jag ev köpa vinter skor om dom nu känns bra. Hoppas de för dom är skit snygga iaf :D


Men nu ska jag röra mig skriver mer när jag kommer hem :D

Av Marina - 18 september 2011 14:34

Ikväll blir de att åkte till Hallstavik, har beslutat att ge Daniel en chans att gottgöra mig efter allt som hände sist så vi får se hur de går.


Han sa att han skulle bjuda på middag ev blir de kräftor så de ska bli gott, så blir ded väl film, antagligen lite musik och kanske dart och biljard :D


Hoppas på att de blir en lyckad kväll.


Skriver mer när jag vet mer :P

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards