Marinamelody

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Marina - 16 mars 2011 23:18

Jossan var ju här idag, vi tittade lite på tv, snackade, hon åt middag med oss och så bara softa vi.

 

Annars har dagen varit lugn och jag har inte gjort mycket alls har mest blivit tv, prat med Madde och Jonathan om resan och sen har även Marie ringt och pratat en del, om allt möjligt.

 

Nu ska jag väl försöka sova lite hade jag tänkt för har varit trött hela dagen men ska se om kanske Daniel ringer och spelar för mig först ;P

 

Puss och gonatt!

Av Marina - 16 mars 2011 13:44

Åkte med morfar till Arlanda och hämtade Madde och Jonathan, vart prat om hur resan var och allt sånt.

 

Fick en enliters Malibu flaska av dom ;) Gott gott haha.

 

Madde sa även att hon skulle åka tillbaka dit kanske om ett halvår eller nått och då ska jag fan följa med för borde ha råd att åka med då tycker jag :) Vill också se världen som hon gör ju.

 

Daniel sa att han ville följa med så får väl se om han fortfarande vill de när tiden är inne :P

 

Men längtar i alla fall efter att få komma iväg lite skulle vara så otroligt skönt.

 

Nu ska jag fortsätta umgås med dom och sätta datan på laddning.

 

Puss på er

Ny

Av Marina - 16 mars 2011 10:27

Kände att jag ville modernisera mig lite, fick veta av Jossan att man på den här bloggen kunde lösenordsskydda bara vissa inlägg så då slipper jag hålla på och skriva på två olika bloggar vilket känns skönt så kommer förflytta till den här bloggen och använda den istället.


Vill ni ha lösenorden till dom skyddade inläggen så får ni säga till.


Puss så länge :)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards