Marinamelody

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Marina - 9 juni 2011 21:42

Idag har jag jobbat. Vi var nere på stranden en stund, bakade en kladdkaka, sen kom chefen och en annan på fika hos oss och de var väl trevligt tycker jag.


När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, plockat lite och diskat, sedan bara suttit vid datan. Är lite less att jag inte har nån tv för de hade varit jävligt skönt att bara kunna sappa lite kanaler nu när man är för trött för att koncentrera sig på nått speciellt.


Har inte orkat laga någon middag men tänkte att jag skulle göra iordning några skorpor och lite te så jag får nått i magen.


Hoppas ni har haft en bra dag!

Av Marina - 9 juni 2011 08:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 juni 2011 08:08

I tisdags var jag till Tyresö och hämtade/lämnade saker hos Robin, nån mer störd människa får man nog leta länge efter tror jag. Tur att hans bror, mamma och Emmy är så gulliga som dom är i alla fall.


Blir så trött på falska människor.


När jag var klar där drog jag till Hallonbergen och Helena, vi satt ute i en lekpark ett tag sedan gick vi hem till henne, satt på hennes balkong, snacka och drack lite vin men kvällen blev allt bättre när jag drog där ifrån...

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards