Marinamelody

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Marina - 1 juni 2011 22:26

Har haft helt underbara dagar den senaste tiden, går nog inte att beskriva hur lycklig jag är just nu. Hoppas att denna lycka håller i sig och att allt slutar som jag vill, jag tror att de kommer göra de för känns så och jag hoppas av hela mitt hjärta att de gör de.


De finns en person som gjort dessa dagar till dom bästa och denne vet vem det är, du har funnits i mina tankar sen första dagen vi fick kontakt och du kommer att finnas där tills den dagen jag dör. Du kom in i mitt liv helt oväntat och jag är så glad att du kom och gav mig den värmen som du gett mig. Det är sjukt att man kan komma någon så nära och verkligen känna samhörighet med en person så mycket.


Kommer alltid bära dig med mig i mitt hjärta för du har verkligen förändrat mitt liv till de bättre. Vi har gått igenom mycket både bra och dålig men den senaste tiden har de bara varit bra och de är jag så otrolig tacksam för. Du har för alltid förändrat mitt liv och jag kommer alltid bära med mig dig i mitt hjärta.


Tusen pussar till dig <3

Av Marina - 1 juni 2011 21:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards