Marinamelody

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Marina - 12 juni 2011 21:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 12 juni 2011 14:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 12 juni 2011 14:33

Ja igår hade ju pappa sitt 50års kalas, de var riktigt kul. Mycke trevligt folk både sånna man kände och sånna man inte kände och även några man kände men inte kände igen haha.


Min kära frambror från lycksele va nere de trodde jag ju aldrig men så var de i allafall, han hade varit nere i skåne så han kom upp hit med. Jätte kul tyckte jag och såklart hade han ju en jätte trevlig överraskning till mig men de berättar jag i nästa inlägg haha.


Nån miljonär var där, willy han har man pratat med många gånger i telefon men han har bott i schweiz så vi hade aldrig tidigare träffat honom tror jag, i så fall när vi var små. Roffe från HLM var där och honom har man ju inte heller träffat på ett jävla tag. Mats en kompis till pappa och sen hans ena dotter var med, kände inte igen dom men dottern hade jag tydligen sminkat när vi var små haha.


Ja de va salig blandning men vi hade jätte kul i alla fall. Fick skjuts av Mange och hans tjej hem så fick komma till min egen säng vilket var skönt för jag åkte ju inte med mamma hem eftersom dom åkte så tidigt. Men vi var väl hemma halv tre eller nått tror jag klockan var så de vart sent.


Va i alla fall en toppen kväll så tack alla som var med :D

Av Marina - 12 juni 2011 14:29

Igår va jag nere på subway och skulle äta lite frukost, där möte jag Jossan och Mickis så satt och snacka med dom ett tag.


Sen åkte jag in till Sthlm för jag bland annat skull kolla på de där hålet men de vart inte så mycket av de för när solen sken så syndes de inte så mycket tyvärr. Istället handlade jag lite så jag kan fixa till här i lägenheten så de känns bra måste jag faktiskt säga tror de kommer bli skit bra de här. Köpte en klocka också som jag ska försöka få hjälp att sätta upp tänkte jag så får väl se hur de går med de.


Skulle ha träffat hjärtat men vart tyvärr inte så fel i planeringen bland annat.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards