Marinamelody

Alla inlägg under juni 2011

Av Marina - 22 juni 2011 23:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 21 juni 2011 19:25

Nu håller jag på att synka fyan med datan så hoppas att allt går som de ska. Vill verkligen att alla gamla meddelanden kommer med så jag hoppas de även om jag har en känsla av att dom inte kommer följa med :/


Får hålla tummarna för de i alla fall :)


Tror att tvätten är färdig snart så ska gå ner och hänga den med, sen blir de nog att dra upp till mamma och kolla lite tv :)


Hoppas allt går bra i alla fall och så skriver jag kanske när jag kommer hem annars imorron.


Kramar

Av Marina - 21 juni 2011 19:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 21 juni 2011 17:52

Ja jag åkte ju in idag för att hörlurarna jag hade köpt inte funka på mobilen, de visade sig att de inte va hörlurarna de var fel på utan att de va min telefon. Han kollade då på hur lång bindningstid jag hade kvar och vad de ev skulle kosta med en iphone 4, de visade sig att de bara skulle kosta 200 extra i månaden och då gick jag upp en prisklass i abonemanget eftersom jag börjat ringa mer nu. Jag fick även med tre skal och skärmskydd till nya telefonen och då kändes de okej så nu sitter jag och försöker lägga över allt från tran till fyran och hoppas på att allt funkar som de ska :)


Så är de någon som vill ha skal till iphon 3 så är de bara säg till jag har ca 6st varav i alla fall tre är oöppnade för köpe nya för inte så länge sen. Säg till om ni är sugna så kan jag fota och så kn vi diskutera priset.


Nu har jag äntligen kommit hem från stan, dom hade äntligen satt på elen också så startade tvättmaskinen. Ska fixa med mobilerna samt funderar jag på att gå till subway och köpa middag där och sen hem hänga upp tvätten igen och sen vet jag inte vad klockan är men antingen blir jag hemma eller så går jag över till mamma och lånar tv:n beror lite på vad klockan hinner bli.


Kram på er

Av Marina - 20 juni 2011 15:36

Är så otroligt uttråkad, nån som har ett förslag på vad man kan göra?Vädret är piss de regnar från och till hela tiden.Ingen tv har man eftersom dom aldrig drar in den där jävla tv antenn sladden, visst kan titta på film men har ju sett alla filmer jag har plus att de är så tråkigt att titta själv.Nätet har jag typ kollat runt på alla sidor jag har till och med dom gamla som jag typ aldrig är inne på dom har jag vart inne och kollat nu bara för att jag har så tråkigt.Bloggen har jag skrivit i så mycket jag kan komma på att skriva om men de kanske blir att jag kommer på nått mer men inte just nu i alla fall.Så... vad ska jag hitta på nu??

Av Marina - 20 juni 2011 11:55

Blir så jävla förbannad!!!


Jag har inget emot att bjuda mina syskon eller nån kompis och de på middag eller bio eller vad fan som, om jag tycker de är trevligt så självklart har jag inget emot att bjuda dom men när jag då ber om en tjänst skulle du ju va kul om man inte är så jävla egoistisk och inte kan göra mig den tjänsten när man nu inte har nått annat för sig.


Att säga att de är bara slöseri med tid gör mig förbannad för hon sitter ju ändå bara hemma framför tv och data och gör inget vettigt alls då när jag har ställt upp för henne så förbannat många gånger så kan väl hon nån gång ställa upp för mig men nej de går ju såklart inte.


Hade de inte varit så att jag verkligen behövde skiten för att inte förlora 500spän i onödan så hade de ju inte varit några problem men att slänga ut dom pengarna på nått som inte funkar känns ju inte så jävla kul och för att kunna byta så behöver jag ju liksom kvittot..


Blir så jävla förbannad fattar inte varför jag försvarar och ställer upp på denna människa när hon aldrig gör desamma för mig!!!

Av Marina - 20 juni 2011 10:57

  













Av Marina - 20 juni 2011 10:02

Igår när jag kom hem så lämnade jag bara sakerna och sen gick upp till mamma, dom är i stugan så jag snodde deras tv eftersom jag fortfarande inte fått nån antenn kabel och uttag nere i min lägenhet.


Hämtade middag på Toppan och sen vart de tv, middag och godis hemma hos mamma.


Först såg jag Victoria secret fashon show, sen blev de typ halva gossip girl, rocky blue och sen million dollar babe den va helt okej tragiskt slut dock.


Sen ringde hjärtat och jag drog hem och vi nästan somna med varann i telefon för båda var så trötta.


Saknar mycket!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards