Marinamelody

Alla inlägg under november 2011

Av Marina - 3 november 2011 14:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 1 november 2011 15:38

Igår var jag in i stan och kollade på en skola som hade utbildningar som jag var lite intresserad av så får se om de blir nått  men är väldigt sugen på det i alla fall. Dom hade både bar och konditori utbildning och de är ju två saker jag länge velat gå så de är väldigt lockande. Dock kostar ju allt kursmatrial och de var ju en del men ändå så att de kan va överkommligt och så får man ju stuide bidrag med så de är lockande :D Ska söka i alla fall så får man se om man kommer in eller inte.


Efter att jag och Micke hade varit där trog vi hem till hjärtat där de vart middag och mys, fett så underbart de är att va tillbaka till de.


Idag har vi varit på arbetsförmedlingen och i Hallonbergen och pratat med Helena om öronen och så, ska ta ut dom och låta de läka sen komma tillbaka när de gjort de så skulle han ta nya sen.


Nu är hjärtat och Micke och handlar så jag lånade datan lite och sen kommer dom hem och vi lagar lite mat och har mys ikväll igen så får vi väl se om jag stannar här inatt med eller om jag åker hem tror och hoppas att jag stannar men vi får väl se :P


Puss på er

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards