Marinamelody

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Marina - 1 maj 2011 19:55

Tycker de är så patetiskt när folk inte har något liv så dom ska försöka förstöra alla andras lycka. Men känner att just nu kan dom försöka med vad som helst för de biter inte på mig längre. Har vart med om alldeless för mycket skit så snart biter inte nått på mig längre.


Skönt kan man tycka dock har de ju konsikvenser med som inte alltid är så roliga men de löser sig alltid de med.


Så har man ju fått reda på vem de var som kommentera bloggen med de är alltid kul att ha en hacker till kusin and you will regret that you mess with me hahahahaha.


Puss på er andra :)

Av Marina - 1 maj 2011 07:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 1 maj 2011 07:25

Har sån facking jävla mensvärk, känner inte alls för att gå och jobba nu kan jag säga vill bara ligga i sängen, somna om och slippa smärtan. Varför ska man ha denna jävla smärta för, räcker de inte med allt annat skit man har fått utstå när ska smärtan ta slut????


Hatar att va tjej nån som vill byta kön med mig?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards