Marinamelody

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Marina - 27 maj 2011 16:26

Idag när jag var inne på Ica och skulle handla till min brukare så ringde min telefon; hej de är Christofer var de nån som sa när jag svarade! Öhh hej.. Christofer vem? Han: Christofer Jansson Erikas kille. Jag: Jaha hej! (förvånad över att han ringer mig då vi inte brukar direkt prata så) Han: vad gör du i helgen? Jag: Jag jobbar hela helgen, dårå? Han: nä tänkte om du skulle åka med på kryssning de fattas en spelare. Jag: hmm.. okej ne tyvärr jobbar jag. (spelare? fattade inget) Han: vad jobbar du med? Jag: personlig assistent och jobbar 13 dagar i rad nu så känns sådär, så en kryssning hade ju vart kul. Han: (fundersam tystnad) vänta nu.. jag tror de är jag som är förvirrad inte konstigt att du lät förvirrad i början tror jag ringde fel Marina. Trodde bara jag hade en men hade visst två. Jag: Haha ja de är ju inte direkt ofta vi pratar så vart lite förvirrad. Han: haha ja men de va ju trevligt att prata med dig, får ringa fel oftare. Allt bra annars då. Jag: haha ja du får göra de, jorå de e bra. Han: men du vill inte följa med på kryssning i alla fall då? Jag: nä jobbar ju men annars hade de vart kul, får ta de nästa gång.


Och ja sen fortsatte vi prata om lite allt möjligt, haha snacka förvånad man blir ibland men de va kul att prata med han, haha.


Nu ska jag dra tillbaka till jobbet och jobba mina sista tre timmar för dagen.


Hare!

Av Marina - 27 maj 2011 15:52

Har varit i Norrtälje idag med jobbet, handlat lite, käkat lunch. Var inne och prata med chefen för dom hade gjort fel på min lön enligt mig för jag skulle ha fått två övertids timmar då vi var i Enköping men tydligen får jag inte de nu bara för att jag inte sa till om de innan men de va ju liksom inget jag visste förns vi var där, fattar inte att jag ska bli straffad för nått jag inte kan rå för, va ju liksom inte så att jag kunde dra när jag sluta direkt.


Jobbar jag över dom timmarna jag ska borde jag få övertid även om jag inte kommer upp till 40 timmar i veckan för de är ju fortfarande övertid för mig. Blir fett sur och ska fan tjafsa med dom om de, kanske ska utnyttja facken nu när jag är med där för sånt mygel tycker jag inte om.

Av Marina - 27 maj 2011 10:39

Jag tycker om dig och kommer nog alltid göra de men dina lögner gör det omöjligt för mig att egentligen veta vad du känner. Hade jag kunnat lita på dig hade jag känt att vi kunde ha nått men jag kan inte lita på dig, du säger att du ska ändra på dig men ändå får jag höra att du inte gör de.


Vet inte vad jag ska tro eller känna, tycker om dig men kan inte vara med någon som ständigt ljuger och är otrogen.


Hoppas du kan bli den jag vet att du vill vara så kanske du till slut reder ut ditt liv.


Puss

Av Marina - 27 maj 2011 10:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards