Marinamelody

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Marina - 16 maj 2011 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 16 maj 2011 22:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 16 maj 2011 14:20

Ewes kompisar sitter fortfarande och kommenterar min blogg, med sjukt omogna kommentarer om saker dom varken vet nått om eller har med att göra.


Hon säger att hon själv också tycker att dom är omogna om de stämmer eller inte struntar jag faktiskt i men jag tror och faktiskt hoppas att hon är mer mogen än så för annars undrar jag fan vad Robin någonsin såg hos henne.


Hon skrev nått i sin blogg som jag tyckte var sjukt onödigt och de märktes ju verkligen att de var riktat mot mig sen skriver hon att hon vill att vi ska kunna bli vänner. Jag gillade henne som fan när vi sågs och tyckte hon verkade va en skit skön tjej så hade hon fortsatt vara samma tjej hade vi säkert kunna blivit vänner men den respektlösheten som hon har visat nu de är ju inte nått jag vill ha hos mina vänner direkt så vi får väl se hur de blir med den saken. Vem vet hon kanske mognar till hon med!!


Men är less på hennes kompisar och fortsätter dom så här så kommer jag dampa totalt och de har jag varnat Ewe och sagt sen om hon för de vidare eller inte de är upp till henne men fortsätter de så här så blir de inte så jätte kul för dom!!

Av Marina - 16 maj 2011 14:16

Äntligen!!!!!!


Nu är lägenheten typ färdig de är köksfläkten samt kökshyllor som ska sättas upp sen får jag börja flytta in. Dörrarna till duschen hade inte kommit än men Melle sa att hon antog att de inte gjorde nått så länge jag fick komma in i lägenheten och de har hon helt rätt i för nu vill jag bara komma in.


Ska bli grymt skönt att få sitt eget och komma iordning där nere, få hem katterna samt förhoppningsvis att mina och Robins planer blir som vi tänkt skulle kännas så skönt!!


Ser verkligen fram emot att få starta mitt eget liv på riktigt och bara kunna ha de bra och så småning om starta min egen familj.


Sååå skönt känns de!!

Av Marina - 16 maj 2011 14:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards