Marinamelody

Alla inlägg under maj 2011

Av Marina - 10 maj 2011 21:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 10 maj 2011 20:56

Idag var jag först nere och simmade i badhuset, sedan gick jag upp till Damian och kollade när Jossan gjorde klart sin tatuering. Den är helt klar nu och den vart super fin.


Nu sitter vi hemma hos Jossan, hon håller på att göra fläskpankaka men jag ska nog äta soppa tror jag för känner att jag har ont i tungan idag för har råkat bita på den så de är nog bäst om jag tar de lugnt med de.


Imorron blir de jobb och sen sova antar jag, torsdag lika så och sen fredag blir de kryssning och fortsätter de så här blir de nog en jävla fylla för att slippa allt skit.


Natti natt på er

Av Marina - 10 maj 2011 20:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 maj 2011 16:02

Shit fan från 56 läsare till 6 de är jävla illa asså får nog bli lite bättre på de här med att skriva blogg tror jag men de är ju faktiskt för att min dator är på lagning så de finns ju faktiskt en förklaring men jag hoppas att jag får tillbaka den snart så jag kan börja blogga som jag brukar igen. Sen har jag ju även varit mycket med min älskling så då har de ju också blivit att man bloggat mindre för man gör massa annat typ myser med han :P


Men nu ska jag fortsätta umgås!!


Puss

Av Marina - 9 maj 2011 15:50

Idag kom Emil hit och hälsade på, efter att vi hade käkat lite lyx frukost/lunch tog vi en promenad ner till stranden och njöt av solen lite. Var först till Arkadien och sen Sandbanken, fett skönt i solen. Träffa Lingon han var där och bada med sina hundar.


Nu sitter jag, älsklingen och Emil ute på balkongen och röker lite vattenpipa fett nice de va sjukt länge sen. Bara njuter av sommar vädret och att få vara med min älskling!


Hoppas ni andra njuter av sommarvädret lika myckt som jag :D


Pussar 

Av Marina - 8 maj 2011 15:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 8 maj 2011 15:16

Igår var jag på 90års fest, farbror fyllde 50 och hans sambo 40, de va trevligt mestadewls i alla fall måste jag säga. Mycke kul folk bland annat gammalt dart folk som man umgicks med förut så de va kul att träffa dom igen.


God mat och efterrätt samt lite dricka vart de.


Helena och John kom dit en stund efter maten och när dom sedan drog hem så fick jag åka med dom in till stan så jag kunde åka till Robin sen på kvällen. 


De va skönt att komma hem till hans famn efter vad man var med om under kvällen.


Älskar dig!!

Av Marina - 8 maj 2011 15:12

Vet att jag har varit dålig på att skriva i bloggen men de är bara för att jag ännu är hos Robin och inte haft tillgång till så mycke internet.

De har mestadels varit mysigt måste jag säga har väl varit lite upp och ner men mestadels har de varit skönt :)


Här kommer iaf lite uppdateringar!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards