Marinamelody

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Marina - 1 december 2011 12:19

Denna veckan har de blivit dart både tisdag och onsdag, i tisdags gick de inte så bra, eller ja jag kasta ju bra men förlorade ändå gjorde i alla fall en 124 vilket jag är stolt över men ja vi förlora hela matchen med 3-6 så de va ju ingen höjdare.


Igår hoppad jag in och hjälpte dam tvåan och då gick de betydligt bättre, gjorde en 134 och jag vann både dubbel och singel fick även kasta avgörande och vann den med så jag är jätte nöjd. Kastade båda dubblarna med Tess. Gick riktigt bra i alla fall även om de kanske kunde gått bättre så gjorde jag vad jag kunde och de räckte för att vinna matchen :)


Kanske är de så att allt börjar funka med darten nu så de går lite bättre för mig :)

Av Marina - 1 december 2011 12:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 1 december 2011 12:00

Vet att jag har varit väldig dålig på att blogga nu igen, men dom kommande dagarna kommer jag nog vara bättre på de tror jag, åter kommer till de.


Har väl hänt lite grejer sen sist i alla fall, i fredags både tvättade jag och bakade för att jag skulle ha rena kläder och för att jag skulle ha med kladdkakor till släktträffen (i lördags) vilket va riktigt omtyckta så de är ju kul :)


De va jätte kul att träffa alla kusinerna, många av dom har man ju inte sett sen man va lite typ tio så de va kul att dra ihop hela gänget och få se vilka de är liksom. Tyvärr kunde ju inte alla komma men de va trevligt att dom som kom gjorde de i alla fall :)


Sedan nu i veckan har jag varit på arbetsförmedlingen och fixat så jag ska få börja praktisera och lite sånna grejer så nu ska de väl ordna upp sig hoppas jag.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards