Marinamelody

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Marina - 15 december 2011 21:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 15 december 2011 21:23

Inte nog med det jag kollade även kontot idag för skulle kolla om jag hade fått några pengar från a-kassa och de hade jag ju fått men så såg jag att det inte hade blivit så mycket för hela oktober och halva november fick jag 1700:- hur fan är de möjligt att få så lite pengar för så lång tid. Jag ringde till dom men dom sa bara att de är så för att dom slog ut de jag fick i lön när jag jobbade på ett helt år och jag var ju arbetslös innan jag fick vicket så då blev de ju inte så mycket. Fattar inte hur dom tänker, hur fan ska jag kunna betala mina räkningar och hyran, bara hyran ligger ju på 3500:- fattar fan inte hur de här ska gå till har ringt försäkringskassan och soc idag med så jag hoppas på att de löser sig men just nu känner jag mig mer trött och slö i kroppe än någonsin.


Orkar inte göra mycket alls just nu och huvudet bara värker och kroppen lika så fattar inte hur jag ska klara av de här.


Blir hemma från praktiken imorron med för mår verkligen inte bra så får jag några dagar att vila upp mig på och försöka ordna upp allt de här!


Har nån ett jobb till mig så är de verkligen välkommet!!!

Av Marina - 15 december 2011 21:16

Denna vecka har det bara varit praktik för darten har ju juluppehåll så de har inte blivit nått av med det.


Igår på praktiken så fick jag jätte ont i huvudet de bara tröck på vet inte vad de kan va men idag när jag vaknade var de lika illa och så fort jag reste mig upp så kändes de som om jag skull svimma :/


Och inte fan räckte de med den skiten heller :-/

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards