Marinamelody

Alla inlägg under juni 2013

Av Marina - 13 juni 2013 22:42

Idag efter jobbet plockade Lellan upp mig, vi åkte till toppan och åt middag sen upp till mamma. Där lånade vi hennes dator och bokade Paris resan så nu är de bokat och klart, den 12 Juli åker vi:-) ska bli sååååå kul!!

Efter de drog jag ner till Arkadien för Tico och Marko hade spelning innan dom gick upp på scen var vi och åkte skridskor, första gången på typ 7-8år som jag står på et par de va lite knaggligt kan jag säga;-p Sen va de uppträdande och dom är ju alltid lika grymma mina grabbar;-)

Nu är jag hemma och de blir nog ett avsnitt av Kyle xy sen sova för imorron är de jobb igen:-)

Natti natt på er!

Av Marina - 13 juni 2013 07:40

Idag är de fullt upp, först jobbar jag hela dagen, sen möter jag upp Lellan och käkar middag sen bokar resan tillsammans:-)

Sen ikväll klockan 20 så upptäder Tico och Marko på arkadien och de måst jag ju såklart se så fullt upp men de ska bli super kul;-)

Av Marina - 12 juni 2013 19:45

Har en stackars kråkunge hos mamma som inte verkar kunna flyga och inte heller öppnar näbben för vatten eller mat:-/ så fort man tar upp den så skriker dennes mamma och pappa så vill inte flytta på den:-/ nån som har några tips?


 

Av Marina - 7 juni 2013 19:42

Efter en helt sjukt rolig kryssning med trevligt folk, dans och alkoholhaltiga drycker har man nu vart hemma och sovit ett par timmar för att vila upp sig!

Nu i Norrtälje med härliga brudarna och en softkällväntar!

Trevlig fredag på er!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards