Marinamelody

Alla inlägg under juli 2011

Av Marina - 19 juli 2011 21:31

Blir fett sur på alla jävlar som ska klanka ner på HBT personer och Pride veckan.


Ni hetrosexuella kan gå och hålla era partners i handen, kyssas offentligt och inte en jävel kollar snett på er kan ni då inte låta oss en vecka om året få vara dom vi är då utan att klaga?!?!?! Stanna inne de dagarna om du inte tål att se på de vi tittar på er varenda jävla dag om året så då kan vi fan få en jävla vecka där vi för en gångs skull får känna oss normala!!!!


Fan när vi var på kryssning jag och mina HBT kompisar så satt vi i en soffa och kramades lite och vart kallade äckel av nån jävla brud då gjorde vi inte ens nått som är äckligt vi satt och höll om varann som kompisar brukar göra och bara pratade VAD FAN ÄR ÄCKLIGT MED DE!!!!


Blir så jävla arg på sånna människor jag skulle vilja slå nån så jävla hårt skulle vilja be nån kille sätta på kärringen i röven hårt så hon inte kan stå på flera veckor blir så jävla förbannad på att vi inte ens kan få en jävla vecka tillsammans med folk som är som oss utan att nån jävel ska förstöra den!!!



LÄNGTAR SOM FAN TILL PRIDE FESTIVALEN SKA HÅNGLA MED NÅN BRUD HELA JÄVLA DAGARNA, PÅ TÅG, TUNNELBANOR, BUSSAR, TORG JA ÖVER ALLT BARA FÖR ATT VISA FÖR SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT ATT DE FAN ÄR VÅRAN VECKA DÅ VI FÅR VARA DOM VI ÄR!!!!!!

Av Marina - 19 juli 2011 16:34

Jag va ju med och gjorde en låt till har ju vart med på många och de här är väl typ den jag varit med på minst men i alla fall. Vart lite besviken på de för de var inte alls så här den lät när jag var och spelade in utan då precenterade jag varje grupp innan dom skulle börja men så vart de inte i slutändan. Är besviken över de för jag var jätt stolt innan och nu efter så... aa.. är besviken.


Men här är den i alla fall.

Av Marina - 19 juli 2011 16:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 19 juli 2011 16:21

Fick låna nagelgrejer av min brukare så idag har jag fixat mina naglar, tog bort de gamla matrialet jag hade och tipparna och satte gelé på mina egna naglar så dom ska hålle tills nästa gång jag gör dom.


Nästa gång blir ju till priden så de är ett tag kvar, då ska jag ha mina pride naglar men vet inte än vem de är som kommer göra dom eftersom hon som skulle göra dom kanske inte kunde men har pratat med Carro så hon skulle ev göra dom om i så fall.


Hoppas jag får mina pridenaglar i alla fall för annars blir jag jätte ledsen.


Lägger inte upp nån bild på naglarna eftersom de inte är nån färg på dom de är bara genomslinlig gelé.


De är i alla fall vad jag har gjort under denna dagen, ska väl försöka plocka lite i lägenheten om jag orkar annars blir de inte mycket.

Av Marina - 17 juli 2011 23:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 juli 2011 23:43

Ja jag har ju varit sjuk så har inte jobbat i helgen som jag egentligen skulle gjort.


Va upp till mamma idag och fick middag så jag slapp ställa mig och laga mat när jag inte mår helt hundra. Men jag börjar känna mig bättre och jag är ju uppsatt att jobba imorron kväll så de är en bra start efter man varit sjuk knner jag.


Är väl inte helt frisk men tillräckligt för att kunna jobba i alla fall.


För övrigt har jag inte gjort mycke mer än att vila och försöka bli bättre.



Av Marina - 15 juli 2011 16:28

  

Schysta va?!

Av Marina - 15 juli 2011 16:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards