Marinamelody

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Marina - 28 september 2013 00:20

Ibland kan livet kännas rätt tungt men just nu känns de ganska bra, har rullat in en hel del jobb vilket såklart är helt underbart skönt har även fått två dagar i veckan inbokat fram till jul vilket också är skönt så man har nått fast liksom.


Kärleken går oxå bra tror jag, känns så i alla fall vi får väl se hur de utvecklas men just nu rullar de på och de känns i alla fall skönt de :D


Imorron kommer Calle och hans kille över på middag och de ska bli sjukt trevligt, första gången Calle kommer ut till Rimbo så de är ju lite kul :D Viktorija kommer också hit efter matchen så de blir nog en trevlig kväll hoppas jag på :D


Nu  ska jag ta och kolla lite tv sen är de dags för sängen :D


Natti natt

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards