Marinamelody

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Marina - 7 oktober 2011 23:58

Idag var Dennis över på besök, snackade lite, tittade lite film inte hela dock och så käkade vi lite mat. Va trevligt med lite sällskap tycker jag allt synd bara att de inte vart så länge för han skulle som vanligt ut och supa, fylltratt.


Men men de var kul att träffa han igen för de var ju ett tag sen nu.


Trevligt trevligt

Av Marina - 7 oktober 2011 23:50

Igår när jag kom hem från rättegången så gick jag till mormor och käkade soppa som är en tradition :D Sen gick jag ner på marknaden tillsammans med Karin.


Väl där nere träffa jag syrran och hennes kompisar och de var jätte kul hennes kompisar kom fram och sa att dom tyckte låten var jätte bra och de är ju jätte kul att höra :D Sen sa även ena kompisen att hon tyckte James va snygg :D De tyckte jag var jätte roligt faktiskt. När jag frågade vilken låt dom menade svarade dom nämligen den med dom snygga killarna i :P


Jag hade sagt till mig själv att jag inte skulle köpa nått men de kunde jag såklart inte hålla.


Vart några piercingar till tungan dom var billiga typ 50:- styck så de var ju jätte billigt, vart även en peruk som jag tänkte ha på kryssningen samt en hat till, lite godis och en kofta.


Trevligt måste jag säga vart inte för dyrt men ändå nått kul :D Berättade för Bg när jag prata med henne på fb att jag hade köpt en peruk och hon sa att de kunde bli spännande hahaha så vi får väl se :P

Av Marina - 7 oktober 2011 23:42

Igår var de rättegång, han som skalla mig sa att han inte kommer ihåg nått alls från den kvällen och försökta få ett så litet straff som möjligt. Dom ville få bort att de inte skulle va hatbrott utan bara misshandel för att jag inte kunde bevisa att han hade sagt flathora och flatfitt innan för Mia va ju inte där då så hon hörde ju bara att han sa de när hon hade lagt ner honom. I polisförören står de ju att han sa de innan för de va ju andra som hörde de men ingen av dom var kallade som vittnen men jag vet inte hur de blir men anspråket på de jag skulle ha vart i alla fall 12264 men så får vi väl se vad de blir, skulle få svar på domen den 18 oktober.


Vart fett sur på att han bar försökte få mildrande och grejer för åklagaren ville ju att han skulle få fängelse först men sen när han började prata om att han sökte vård och annat så tyckte hans advokat att de bara skulle bli vård och böter.


Men men vi får helt enklet se skriver hur de slutar sen iaf :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards