Marinamelody

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Marina - 9 oktober 2011 23:29

Är rastlös just nu, har fixat naglarna på mig själv idag för hade en utväxt så tänkte jag skulle fixa det och de gick väl bra tycker jag bara otroligt jobbigt att fila höger handen blir liksom så fel men de bart nog bra tillslut.


Annars har de väl bara varit tv:n typ, käkat middag ensam, är så jävla tråkigt måste jag säga.


Har ringt och pratat med Melle ang nycklarna till porten och även elementen för dom är fortfarande inte påslagna och de är svinkallt här i lägenheten. Ligger under duntäcket och ändå fryser jag de känns inte så jätte bra.


Ska väl försöka ta och sova nu så jag inte sover bort hela dagen imorron för då borde jag ringa a-kassan och kolla att om har alla papper så jag får nå pengar sen. Ska även fixa till mitt cv och skicka de till han på bergsstugan och hoppas på att han behöver hjälp nått nu vid jul och så.


För övrigt har jag jätte sendrag i vänstra stortå vet inte varför, har försökt massera och stretcha den men inget funkar fattar verkligen inte vad som är felet men jag hoppas de är bättre imorron när jag vaknar för har ingen balans på den foten och gör skit ont när jag går.


Men men imorron är en annan dag som man brukar säga så förhoppningsvis har de gått över :D

Av Marina - 9 oktober 2011 23:25

Nu till en liten fråga som jag suttit och funderat på länge.


Tror ni på kärlek vid första ögonkastet?

Tror ni att man kan bli förtjust i nån man bara träffat ett fåtal gånger?


Svara gärna!!

Av Marina - 9 oktober 2011 23:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 oktober 2011 23:06

Igår drog jag ut till Rådmansö nånstans mitt i skogen och hälsade på Ante. De blev middag och fika samt film och lite snask :D Träffade sönerna riktigt söta faktiskt och lite kul att minstingen kom och hoppa upp i mitt knä fast alla sa att han va jätte blyg :P Tror barn tycker om mig för de är ju inte första gången nån sagt att ungen är blyg men sen är den inte de mot mig :P


Va ju samma sak med Loke han va tydligen också jätte blyg för andra men mig pussa han första gången när jag skulle åka hem efter att ha träffan honom. De är ju kul :D


De va i alla fall en trevlig kväll.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards