Marinamelody

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Marina - 17 oktober 2011 23:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 oktober 2011 23:09

Idag var de middag hos mormor och morfar vart motros (rotmos), gott gott. Har lånat mormors piano lite och försökt lära mig chris medinas låt what are words så nu kan jag början i alla fall :D resten måste jag nog få hjälp av mormor med haha och lika dant kompen till för de kan jag inte. Men de är kul att kunna lite av den i alla fall :D


När jag kom hem plockade jag ihop alla nagelgrejer i väsan så att den är färdigpackad till onsdag då jag åker ut till Vallentuna och gör naglar på Terran :)


Kan ju passa på att säga att de nog inte blir så mycke bloggande den här veckan för kastar dart tis, ons, fre så de är mycke kvällar som försvinner och de är ju oftast då jag har ork att skriva men ska väl försöka skriva nått på dagarna men ja då vet ni i alla fall varför om de skulle va så att jag inte orkar.


Imorron borde jag få svar på vad han som skallade mig får för dom för dom sa att de skulle komma den 18 så får jag de så ska jag försöka skriva de hade jag tänkt i alla fall.


Nu ska jag nog ta och sova lite tror jag, blir ett inlägg till mina privata inläggs läsare med :P


Gonatt på er andra!



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards