Marinamelody

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Marina - 22 oktober 2011 01:04

Idag vart de middag med Marre i Solna, riktigt trevligt måste jag allt säga de var ju inte igår man träffa henne direkt. Skoj som fan va de.


Sen vart de dart på solna dart, mix serien, jag fick kasta med Göran och ja de slutade med att jag har sagt upp mig från fyran laget jag tänker aldrig någonsin kasta med Göran igen.


Han drack och då kastar han skit och de spelar inte mig nån roll för skit kastar alla ibland så de bryr jag mig inte om men att han går och säger till både alla fastrar som va där och motståndar laget att de är svårt att kasta bra när man inte får nån hjälp då blir jag förbannad. För de första för att man inte går runt och säger så oavsett, för de andra för att han kastade 3,5,7,8, typ hela tiden och jag kastade 30,50,87.


Jag vart riktigt arg och ledsen och de vart dom andra i faster med för dom såg ju hur han kastade. Så jag sa till både pappa och Erik att jag aldrig mer kastar i samma lag, att antingen byter jag till andra fyran, damlaget eller trean men jag kastar inte kvar med honom. Dom skulle prata med honom imorron sa dom men jag står fast vid de jag sagt tänker inte kasta med nån som får mig att hata dart för de är inte värt de!


Av Marina - 22 oktober 2011 00:58

Igår var jag till Helena och de vart torsdagsmys, vin, ost och kex riktigt mumsigt.


Idag var jag med henne till jobbet och hjälpte till lite, fick i alla fall den där jackan jag har tittat på som tack för att jag hjälpt dom så de är ju bra i alla fall. Köpte julklapp till Elin och Rebecca så nu är de två klara i alla fall :D


Har även planerat vad jag ska köpa till Jessica och Madde men resten har jag ingen aning om vad de blir men ska väl försöka med nått bra :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards