Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marina - 5 oktober 2011 15:25

Lite olika lackningar:

     

Av Marina - 5 oktober 2011 15:01

Här kommer Helenas naglar:   Akryl utan lack   Lackning 1   Lackning 2

Av Marina - 5 oktober 2011 13:25

Igår kasta jag väl okej men de gick åt helvete i alla fall, jag lyckas alltid få möta deras bästa spelare i singel varför är de så? Blir lite bitter över de faktiskt.


Men när jag hade kastat min match så började jag prata med en kille som heter Göran, han hade lärt ut dart till många juniorer så han gav mil lite tips och råd som jag ska försöka tänka på när jag kastar.


Pratade om allt möjligt vi kom fram till att vi har jobbat på fotbollen samtidigt när jag jobbade för djurgården och så pratade vi om musik vilket också var jätte kul.

De va en riktigt trevlig och lärorik kväll helt enkelt.


Och när jag stod och träna efter så testade jag kasta med vänstern och då lyckades jag få in ganska bra några gånger först vart de typ 78 eller nått men sen när jag hade stått ett tag fick jag in en 109 med vänstern de tyckte jag var riktigt bra. Trippel 19, dubbel 19, dubbel 7.


Duktig flicka :D

Av Marina - 5 oktober 2011 13:19

Söndag åkte jag til Helena och gjorde naglar på henne, och var kvar till tisdag morgon då jag åkte tillbaka till Rimbo för att gå till läkaren och få svar på röntgen.


De var inget fel, inga skallskador och ingen blödning och de är ju skönt men samtidigt hade de varit skönt att veta varför jag har huvudvärk hela tiden liksom.

Men imorron är de ju rättegång så då är ju allt över och huvudvärken kanske släpper kan ju va för att jag är orolig hur de är med rättegång och sånt :/ Vi får se och hoppas på de bästa helt enkelt.

Av Marina - 5 oktober 2011 13:09

I lördags var jag till bergsstugan och tittade på när Moster och kusin och dom hade spelning, va med mamma, Ludde, Janne och syrran. Väl där träffade jag Jennie från gymnasiet, tyckte de va jätte kul hon har ju skaffat barn och grejer. Hon hade i alla fall tittat både på musikvideon och lyssnat på min låt och tyckte jag var jätte duktig och de är så kul att höra. Kommer ihåg när vi gick i skolan och alla andra sa att jag sjöng falskt och var jätte dålig då kom hon och sa att jag inte alls gjorde de att jag var jätte duktig och att dom bara var avundsjuka, de kommer jag nog aldrig glömma för tyckte de va jätte gulligt av henne.


Träffade även Ante, som var Carros (en kompis på gymnasiet) kille, dom har ju fått två barn tillsammans men nu är dom inte tillsammans igen för aa de funkade inte vilket var förståligt. Han hade ju lämnat henne redan innan hon var gravid och gick tillbaka för att hon va de och jag tror sånna förhållanden är dömda på förid faktiskt. Men de va jätte kul att se honom för de har jag ju inte gjort sen vi gick ut gymnasiet typ.


Se de va kul att se lite gammalt folk.

Av Marina - 1 oktober 2011 09:57

För nån dag sen gjorde jag dom här örhängena!

 

Av Marina - 1 oktober 2011 09:41

Igår gjorde jag dom första akryl naglarna på kära moster, de gick riktigt bra faktiskt. Första nageln vart väldigt tjock och mycke att fila på men ju fler naglar jag gjorde ju bättre vart de och ju mindre filande vart de så jag är nöjd.


Målade dom även och som moster sa: Romantiskt, Rockigt och Fint :D


Här kommer bilder både på mosters naglar och även på Elins naglar dom målade jag med :D


  

Mosters akryl naglar :D

  

Elins nyckelpige naglar

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards